Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Gracefull schreef:Ik ben in Toronto aangekomen, ik vind het kraanwater ook niet zo lekker. Morgen maar een flesje halen
Eileen_ schreef:Ik drink vrijwel altijd gewoon kraanwater. Alleen als er echt te veel chloor in zit niet, maar k ben niet zo moeilijk
Nu in de bus terug naar Meadow Lake van 2 weken reizen door de Rockies en BC. Calgary- banff- jasper- clearwater (rafting en bearsafari, echt aan te raden!!)- prince rupert- met de ferry naar Vancouver Island- Tofino (walvissafari, helaas geen walvissen gezien. Volgende dag herkansing maar ging nier door ivm te slecht weer... balen, maar wel tegoedbon) - Victoria- Vancouver
Erg leuke reis gehad en t was leuk om mn ouders en beste vriendin weer te zien!! Mn ouders hadden nml een camper gehuurd en die reizen nog ff een weekje langer door mn vriendin zit nu in t vliegtuig terug naar Nederland
UMayDream schreef:Eileen_ schreef:Ik drink vrijwel altijd gewoon kraanwater. Alleen als er echt te veel chloor in zit niet, maar k ben niet zo moeilijk
Nu in de bus terug naar Meadow Lake van 2 weken reizen door de Rockies en BC. Calgary- banff- jasper- clearwater (rafting en bearsafari, echt aan te raden!!)- prince rupert- met de ferry naar Vancouver Island- Tofino (walvissafari, helaas geen walvissen gezien. Volgende dag herkansing maar ging nier door ivm te slecht weer... balen, maar wel tegoedbon) - Victoria- Vancouver
Erg leuke reis gehad en t was leuk om mn ouders en beste vriendin weer te zien!! Mn ouders hadden nml een camper gehuurd en die reizen nog ff een weekje langer door mn vriendin zit nu in t vliegtuig terug naar Nederland
Klinkt super leuk! Wel heel jammer van de ontbrekende walvissen... Maar alsnog een gave reis. Heb je veel beren gespot op bearsafari?
Purrrfection schreef:Berichtje vanuit Toronto Downtown. Ik ben zelf ook meer van de natuur dan van de steden, maar helaas kunnen we niet naar Algonquin of andere hikes door het werkrooster van m'n vriend. We konden nog wel een dagje naar Ottawa en ik ben verliefd op die omgeving. Van het weekend gaan we naar Niagara Falls en blijven daar ook een nachtje.
Het kraanwater in Toronto heb ik niet geproefd, wel naar gevraagd of het drinkbaar is. Maar ik ben zelf gewend om mineraalwater te drinken in Hongarije, dus dat is niks nieuws. Het is hier trouwens wel echt super benauwd hoor. In Hongarije ben ik wel 35-40 graden gewend, maar het is hier tropisch vind ik.
Woodbine racing track is énorm trouwens!
Ik ben ook nog naar een equestrian shop geweest, ong 30 km van Toronto vandaan. Eigenlijk hoopte ik op meer western spullen of in ieder geval merken die in Europa minder bekend zijn, maar alles was wel een beetje van het zelfde. Wel goedkoop sprenger beugels kunnen kopen!
Wat zijn jullie zo allemaal aan het doen nu in Canada?
_Priscilla schreef:Ik ga eind augustus voor 6 weken naar Canada, London vlakbij Toronto. Ik heb daar familie zitten ( nouja.. de oom van mijn oma is er vroeger heen geëmigreerd dus zo heel dichtbij is t niet :p) en ga meelopen, hij is DA en zn broer heeft een boerderij met oa showkoeien. Nu berichten ze me vandaag of ik nog iets anders wilde zien als koeien haha.
Iemand soms tips voor die omgeving?
Ik ben meer van de natuur dan van de steden. Dus heb al aangegeven dat ik graag zou willen hiken ( zij zullen vast wel weten waar ) en eventueel paardrijden ergens.