Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en twee vroeger gebruikte ik het meer dan nu
Vroeg het bed in, de wekker ook erg vroeg en heel op tijd op pad. Helaas zonder de andere papieren, ik moest nog een deur verder zijn bleek voor iets anders. Maar helaas zonder de vaste wifi geen documenten printen
. Dat komt dan later wel. Desnoods op de terugweg
om daarna me 3 km te noordelijk en weer 18 km terugrijden (wel een mooie rit
)op een vaag industrieterrein af te leveren. Navigatie op de telefoon vertikte het ook, dan maar goed op de kaart kijken en rotonde links rotonde rechtdoor nog een keer rechtdoor en dan oh ergens hier rechts moet een garage zitten.
Ik ga hier even rondvragen of er een niet opel me eerder kan helpen. En dan hoor je dat. Stikmoe en 80 km van huis. Altijd tof toch. Dat kan er ook wel bij
.
meer kan ik toch niet doen. Volledig instorten is een nog groter probleem hebben.

Dit hoort er helaas ook bij
. Ik krijg altijd stress als een auto een storing krijgt
. En ik hoop dat je binnenkort in wat rustiger vaarwater komt en eens wat langer in Frankrijk kan blijven, dat zal hoofd en lijf ook goed doen.
. Ook daar lang leve beeldbellen
Meer moet ik kwa alleen ook niet willen nu. Dat is ook niet best voor me.
maar toen. Eerst de glasvezelkabel doorgemeten. Die werkte gewoon
daarna de livebox doorgemeten. Die werkte ook gewoon
met wat gezoek de kabel naar buiten gevolgd. Mm daar ook geen gekke dingen. Toen de hele livebox opnieuw geinstalleerd en verse software gegeven. Hij werkte nog steeds maar nog steeds hardnekkig dat witte knipperende lampje.
bijna 4 km verderop. Na ruim 20 minuten kwam hij met een grote grijns terug. Gevonden, maar de reden van storing was wel erg idioot. Een andere aanbieder heeft werkzaamheden gehad donderdag middag. Hebben kennelijk eea aan draadjes losgetrokken en verkeerd terug geplaats.
En mijn "kpn" kabel hadden ze bij "odido" ingestoken. En ja dan praat de ene chinees en de andere engels. Dat werkt niet
maar hij heeft dus heel wat kabels moeten losmaken om te achterhalen welke rood doorgaf. Maar alles zit weer op de juiste plek en iedereen heeft weer netjes alles. En mijn kabel is gemarkeerd met mijn adres nu en hun merknaam.
En heel lief. De taartbak mevrouw had voor vorige week al voor mij dingetjes gebakken met vulling, en voor vandaag nog wat extras. Zonder alles. Toen voelde ik me echt geaccepteerd.
En gv werd ook gemist. Die moest ik de groetjes doen. Toen de mannen klaarwaren zijn zij fanatiek gaan sjoelen. Ondertussen kruidnoten pepernoten en chocolade letters etend. Dat schoof er goed in
vooral de kruidnootjes die ze hondenbrokken noemen met handen vol te gelijk.