Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:18

baudyh schreef:
Ziet er mooi uit Jeanine. Ik ga naar hotel platanista
Vlieg je ook met tui om 7.30 uur s’morgens naar kos op de 23 Sept?

Haha ik ook :)
Rij 10 volgens mij :D

Leuk hotel. Hebben wij ook naar gekeken.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 18:20

Wieldop schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Klopt Tui terugweg ging niet.
Blue lagoon Village ga ik naar toe.

Ben ik 8 jaar geleden geweest. Mijn enige all in vakantie op Griekenland. Heerlijke vakantie gehad, alvast veel plezier gewenst!

4 jaar terug in Blue Lagoon Resort geweest. Ook een fantastische vakantie. Dit word soort van honeymoon :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:00

x_Jeanine_x schreef:
baudyh schreef:
Ziet er mooi uit Jeanine. Ik ga naar hotel platanista
Vlieg je ook met tui om 7.30 uur s’morgens naar kos op de 23 Sept?

Haha ik ook :)
Rij 10 volgens mij :D

Leuk hotel. Hebben wij ook naar gekeken.

Ja wij zijn in 2015 ook al eens in dit hotel geweest. En zeker voor herhaling vatbaar.
Wij zitten op 7A en 7B
Ik zat gelijk om 7.30 achter de pc maar rij 7 was de eerste mogelijkheid om voor te zitten. Zit graag voor de vleugel.

x_Jeanine_x

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:11

Ik zat 10 minuten later omdat eerst de site haperde bij mij.
Ik heb ook a en b. Zit net op de vleugel, wel met raam.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 21:13

x_Jeanine_x schreef:
Ik zat 10 minuten later omdat eerst de site haperde bij mij.
Ik heb ook a en b. Zit net op de vleugel, wel met raam.

Ook links, dan zwaai ik een keer naar je ;-)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 07:08

Slim A en B dan zit je 3 rijen achter ons, ik zal zwaaien.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 22:39

Ik heb voor eind september toch weer een weekje Griekenland geboekt.
Ik heb mijn man laten kiezen: luxe hotel Mallorca (maar best veel kans op regendagen in september), leuk hotel op Ibiza (maar vervelende vluchttijden) of een eenvoudig hotel Kreta met fijne ligging (aan het strand, lopend naar het centrum en fijne vluchttijden). Het is net zoiets als wij in juni hadden op Laganas: kleinschalig en eenvoudig, maar dat willen wij in Griekenland. Ik slaap alleen in mijn hotel/appartement, meer niet. :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 22:44

Je gaat dus nog lekker naar Kreta. Heerlijk eiland vind ik dat. Maar dat wel weg van het massa toerisme.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:02

baudyh schreef:
Je gaat dus nog lekker naar Kreta. Heerlijk eiland vind ik dat. Maar dat wel weg van het massa toerisme.

Ik ben al eens eerder geweest, in de buurt van Rethymnon. We willen gewoon een weekje zon, lekker eten en een beetje toeren.
We zitten in een rustig deel van Stalida. Het is dan eind september, dus de ergste drukte is dan wel voorbij, maar wij houden wel van een beetje leven.
Dit deel van Kreta zijn we toen niet aan toegekomen. ik wil graag naar het Lassithi Hooggebergte en Spinalonga. En Kreta (en Rhodos) geven toch de beste kans op mooi weer eind september.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 00:45

Hier even een berichtje vanuit Samos :D
Heb het echt prima naar mijn zin :D
De groep is hartstikke leuk en de omgeving is schitterend <3
Heb zaterdag en gisteren gesnorkeld en dat was echt heel leuk :)
Ga morgen mee op jeepsafari :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 06:00

Ben je met een groepsreis, Lieszje? Samos is mooi, hè?

Lekker, Electra, nog een weekje Griekenland.

Wij mogen komend weekend al. *\o/* Kefalonia, here we come!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 06:10

Ik zit nu ook in Stalis. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niets :o Zet mij maar midden in de natuur :D
Wel fijn: en net hotel met eigen zwembad en een mooie tuin. Dichtbij zee. Supermarkt en eten op loopafstand.
Niet fijn: al het toeristische eten. Vind het echt jammer dat ik in Stalis zelf nog niets authentiek Grieks te eten heb gevonden. Alles is een schotel met vlees patat rijst en groente. Toen ik met Djoser drie weken weg was heb ik echt heerlijk gegeten (veel ovengerechten, gegrilde groentes, verse vis) en dat mis ik hier!

Maar ik ben met een singlereis mee (denk Lieszje met dezelfde organisatie?) en dat vind ik erg fijn om met gezelschap te zijn en niet alleen. En Kreta zelf is prachtig dus veel op excursie en met de auto erop uit :j

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 06:31

Dat is dus ook precies de reden dat wij nog nooit naar Kreta geweest zijn, veel te toeristisch.
Jammer hoor, spekkie. Wel fijn dat je gezelschap hebt.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:22

Ik ben inderdaad met een singlesreis mee (Estivant) :)
Samos is echt verschrikkelijk mooi, plaatsje waar ik zit is ook aardig toeristisch :')
Gisteren wel naar een wat minder toeristisch plaatsje geweest.

Hotelkamer is wel vrij oud, maar wel schoon gelukkig.
Het eten vind ik ook wat minder, we gaan elke avond uiteten en dat heb ik ook wel een beetje gezien hier..
Is veel hetzelfde en vind het soms echt te lang duren :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:18

Wij huren een auto en hebben alleen logies, dus gaan lekker op pad, met hulp van internet en vragen aan locals vind ik wel authentieke Griekse restaurants, dat is me ook op Zakynthos gelukt ;)

Het was voor ons even zoeken, omdat ik persé zaterdag de 29e terug moet zijn en wij donderdag de 20e nog werken. De keuze met vliegen is dan heel beperkt, alleen dus op vrijdag.

Goede reis Fitzroy.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:15

Ik ben 3 x op Kreta gewesen. 1 x bij chania in de buurt dat was echt mega toeristisch en 2 x in Sissi in het rustige gedeelte en dat was heerlijk.

Nu over 3 wkn naar kos. Net stoelen gereserveerd voor de terug vlucht. Wil altijd graag bij het raam en voor de vleugels en dat is weer gelukt.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:18

Heerlijk jullie vakantie verhalen!
Op Kos weet ik genoeg eettentjes te vinden. Heerlijk!

Ik vind het zó jammer dat Griekenland er voor mij niet in zit meer dit jaar. Heb nu eind november, overwoog nog Cyprus, maar dat is toch ook te onzeker qua weer en aangezien ik niet in topconditie zal zijn is relaxweer wel fijn.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:29

Ik nog 12 dagen en dan op naar Rodos. Heb er zo'n zin in!!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 13:12

Ik moet nog 18 dgn geduld hebben. Hoop dat het weer goed blijft

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:10

baudyh schreef:
Ik moet nog 18 dgn geduld hebben. Hoop dat het weer goed blijft

Ik ook. Ik wilde misschien naar Ibiza of Mallorca, maar daar slaat het weer om over 15 dagen (volgens de voorspelling ;) ), dat risico vond ik best wel groot. Mallorca heeft ook 12 regendagen in september gemiddeld, dat vond ik best veel. Het is nu nog 30-31 graden, van mij mag het zakken naar een graad of 25-26, dat vind ik veel lekkerder. :D

Jij gaat toch naar Platanista op Kos? Wij zaten toen aan de andere kant van Kos-stad, maar vrienden van ons zaten wel in Platanista, een fantastisch hotel, begreep ik. Helaas zijn er geen vluchten op vrijdag naar Kos, anders was dat voor mij ook wel een optie.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:19

x_spekkie_x schreef:
Ik zit nu ook in Stalis. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niets :o Zet mij maar midden in de natuur :D
Wel fijn: en net hotel met eigen zwembad en een mooie tuin. Dichtbij zee. Supermarkt en eten op loopafstand.
Niet fijn: al het toeristische eten. Vind het echt jammer dat ik in Stalis zelf nog niets authentiek Grieks te eten heb gevonden. Alles is een schotel met vlees patat rijst en groente. Toen ik met Djoser drie weken weg was heb ik echt heerlijk gegeten (veel ovengerechten, gegrilde groentes, verse vis) en dat mis ik hier!

Maar ik ben met een singlereis mee (denk Lieszje met dezelfde organisatie?) en dat vind ik erg fijn om met gezelschap te zijn en niet alleen. En Kreta zelf is prachtig dus veel op excursie en met de auto erop uit :j

En in oud Chersonnisos? Daar kon ik toen wel lekker authentiek grieks eten.
Ik ga over 2 weken ook naar Stalis. Waar zit jij?
En idd met de auto erop uit, gaan wij ook doen, en hopelijk nog wat tips krijgen waar heen te rijden :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:40

Tot de 19e lijkt het nog prima op kos. Ja ik ga naar platanista. Ben er 3 jaar geleden ook geweest. Super hotel.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 18:42

Als ik dit weer allemaal lees wil ik ook weer gaan.. vorig jaar ook in juni en oktober naar Griekenland geweest maar helaas blijft het dit jaar bij 1x

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:41

Jaaaaa stoel voor de terugvlucht ook gereserveerd. Af tellen kan nu echt beginnen en heel langzaam aan spulletjes kopen die ik nog moet hebben :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:46

Nu alles geboekt is, kan ik het hier delen. Wij gaan volgend jaar trouwen op Evia! <3
We zijn er nooit geweest, dus zijn heel benieuwd. Volgens de weddingplanner is het ontzettend mooi. Foto's zien er veelbelovend uit.
Ik heb binnen dit topic gezocht op Evia, maar zo te lezen zijn niet veel mensen daar geweest. Mochten er tips zijn voor bezienswaardigheden horen we die natuurlijk graag! :D