baudyh schreef:Ziet er mooi uit Jeanine. Ik ga naar hotel platanista
Vlieg je ook met tui om 7.30 uur s’morgens naar kos op de 23 Sept?
Haha ik ook

Rij 10 volgens mij

Leuk hotel. Hebben wij ook naar gekeken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wieldop schreef:x_Jeanine_x schreef:Klopt Tui terugweg ging niet.
Blue lagoon Village ga ik naar toe.
Ben ik 8 jaar geleden geweest. Mijn enige all in vakantie op Griekenland. Heerlijke vakantie gehad, alvast veel plezier gewenst!
x_Jeanine_x schreef:baudyh schreef:Ziet er mooi uit Jeanine. Ik ga naar hotel platanista
Vlieg je ook met tui om 7.30 uur s’morgens naar kos op de 23 Sept?
Haha ik ook
Rij 10 volgens mij
Leuk hotel. Hebben wij ook naar gekeken.
baudyh schreef:Je gaat dus nog lekker naar Kreta. Heerlijk eiland vind ik dat. Maar dat wel weg van het massa toerisme.
baudyh schreef:Ik moet nog 18 dgn geduld hebben. Hoop dat het weer goed blijft
x_spekkie_x schreef:Ik zit nu ook in Stalis. Eerlijk gezegd vind ik het helemaal nietsZet mij maar midden in de natuur
![]()
Wel fijn: en net hotel met eigen zwembad en een mooie tuin. Dichtbij zee. Supermarkt en eten op loopafstand.
Niet fijn: al het toeristische eten. Vind het echt jammer dat ik in Stalis zelf nog niets authentiek Grieks te eten heb gevonden. Alles is een schotel met vlees patat rijst en groente. Toen ik met Djoser drie weken weg was heb ik echt heerlijk gegeten (veel ovengerechten, gegrilde groentes, verse vis) en dat mis ik hier!
Maar ik ben met een singlereis mee (denk Lieszje met dezelfde organisatie?) en dat vind ik erg fijn om met gezelschap te zijn en niet alleen. En Kreta zelf is prachtig dus veel op excursie en met de auto erop uit