Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er zijn een paar andere Cycle Superhighways maar sommige zijn een beetje bagger, zoals van Aldgate naar Stratford is het grotendeels een blauwe lijn op de weg en daar rijden ze als gekken
en de meeste bruggen zijn slecht naar sowieso zijn Westminster bridge en Blackfriars bridge wel prima per fiets.
maar door het echte centrum gaan zou ik idd niet aanraden tenzij je zelfverzekerd bent én gewend bent dat alles links rijdt. Als je echt wil is het prima te doen, zijn genoeg andere 
Hebben wij jaren geleden ook gedaan. Krijg je een gids mee, en die laat je de hoogtepunten én verborgen stukjes in Londen zien. Echt heel erg leuk om te doen.
Natuurlijk wil je dan privacy, maar je zit dan ook in een andere levensfase. Ik ging vroeger ook altijd naar hostels maar nu met mijn vriend gaan we ook liever naar een goed hotel. Maar we werken nu allebei dus dat is gewoon anders dan wanneer je nog studeert.
) bij Russell Square.
(ook waarom ik geen groepsreizen doe, ga voor mezelf op reis, niet voor al die anderen
)
), tenzij ik bij mijn plan blijf een muziekstuk bij te wonen om dat tijdstip.
F_Orumster schreef:Dat os een leuk adres om te onthouden!
Ik wil jullie op het hart drukken voorzichtig te zijn en alert te zijn op scooters. Ik ben zaterdagmiddag beroofd van mijn (dure) camera. Meestal grissen ze telefoons uit handen, voor mij zijn ze helaas van de scooter afgesprongen en me achterna gerend. Ze kunnen zelfs café's binnenkomen om laptops enzo mee te nemen.
Als je googled op 'moped gangs' , vind je nogal wat. Ik had er graag vantevoren over willen weten, dus ik wil jullie bij deze waarschuwen.