prugelpiet schreef:Ik heb in het topic gezocht, maar ik kom er nog niet zo goed uit.
Als je een jaarpas koopt, kan je niet meteen dezelfde dag het park in, maar pas 2 dagen later?
Kan je m dan niet thuis al activeren zodat je wel meteen het park in kan? Als we s ochtends vroeg weg gaan is het natuurlijk wel zo leuk als we die dag al het park in kunnen.
Als je de goedkoopste versie koopt, moet je inderdaad 2 dagen wachten. Je kan thuis niks activeren, dat gebeurd pas in het park zelf.
Na de goedkoopste heb je de Magic Flex uit mijn hoofd kost die nu 219 euro. Deze is 300 dagen per jaar geldig, maar wel gelijk op de dag van aankoop/activering.
Ik heb deze in april gekocht, kon met mijn e-ticket het park in en heb (let daar wel op, maakt niet uit welke je kiest) ruim 2 uur erover gedaan om mijn e-ticket voor een echt pasje om te ruilen. Fransen zijn niet zo snel ...
Je kan ook gewoon normale tickets kopen bij de entree en dan je jaarpas kopen bij Bureau Passport (bij de Space Mountain in de buurt), dan wordt de prijs van je entree kaart van je jaarpas afgehouden.