Gister was gezellig maar heel vermoeiend wel. Eerst een frans info iets bezocht omdat we toch in die hoek moesten zijn. Ik was eh niet echt een doelgroep bleek. Teveel geld, teveel foute mensen die "een pandje erbij" zochten ook voor een slordige 500000 euro of meer. Maar ik moest een persoon specifiek spreken en dit was de snelste meest dichtbij optie. Wel leuk ik kwam nog een medecursist tegen
die er was voor info. En het bleek wel in een week heeft hij me aardig kunnen inschatten wanneer mijn lampje uitging. Gv en ik waren al richting uitgang toen hij ook weer naar huis wilde. Zag me en zei je ziet er uit alsof je echt heel snel weg moet gaan voor je instort.
Goed gezien dus. Nog even de bus bekeken met zijn drieen en toen zijn wij op weg gegaan naar mijn papa die daar in de buurt zat afgelopen dagen om iemand te helpen met inpakken voor een verhuizing. We moesten een laag zwaar kastje ophalen en wat hogere spullen laag neerzetten en wat inpak assistentie verlenen bij de zwaardere dingen. En nog wat daar overbodig grut meegekregen ook waar ik blij mee ben maar niet kan betalen.
ik kan mijn huis en tuin er mee aankleden.Daar maar gegeten omdat het toch later geworden was dan gepland. Tegen 2130 pas weer thuis en nu moe en een been dat niet blij is. Uitslapen en vandaag dan maar kalm de camper inpakken en morgen er vandoor ivm vandaag forceren voor 200 km of zo. Ik moet er woensdag ochtend pas zijn.
Wel sinterklaas snackjes ingeslagen. Afgelopen zaterdag is er geknutseld voor de st nicolas wagen. Komende zaterdag wordt hij versierd. Dan neem ik de sintsnackjes mee. Een idee van gv. Kruidnoten, pepernoten en muizen en kikkers. En mini chocolade letters.
Voor jullie de karaoke versie maar geplaatst. 
Dan moet je kennelijk bellen. En dat duurde ruim 20 minuten voor die @#%* slagboom eindelijk openging.
Dat was gister ook al en heb ik bijna slaande ruzie gehad met een chauffeur die dat ook wilde proberen en hij een slordige 6 meter aan ruimte te kort zou komen. Affijn ik heb zeker 8 autos een noodstop zien maken daardoor. Ik ben uiteindelijk maar achter de vrachtwagens blijven hangen met 90 omdat het veel tr chaotisch was daardoor.
verkeerd adres volgens navigatie en kwam ik in een krappe woonwijk terecht waar ik met moeite kon keren. Nog een keer hetzelfde adres ingevuld en toen leek het ok. Maar dwars door het centrum met smalle 1 richtingstraten. Steil omhoog, steil naar beneden en een schoolbus met zo ongeveer iedere 15 meter een stop.
na denk ik 25 minuten kronkelen was ik in de juiste straat. Op het verkeerde huisnummer. Het gebouw zat uiteindelijk een eind verderop. Op papier ruime parkeerplekken. Praktijk krapper dan krap en nauwelijks plek voor een corsa.
Dus ik kreeg een kwak papieren in mijn handen geduwd. En ja dan wat? Gevraagd over het hoe en wat. De dame ratelde zo snel dat mijn inmiddels geblokkeerde hoofd er weinig van kon maken.
affijn na ruim 30 minuten en inmiddels tegen middagsluiting aan. Papieren met eea gemarkeerd. Een afspraak met de keuze vrijdag 9 uur of vrijdag 9 uur over over weken en weken pas de deur uitgewerkt.
Tsjaaaaaa dat stond nergens vermeld. Goddank dat ze gebeld hebben.
als het goed is hangt het nu boven aangeplakt.
Ik ook daarom ben ik echt totaal gesloopt. Ik moet hier gewoon doorheen. Dat allemaal dankzij mijn wao. Al krijgt iedereen met een aow hier ook mee te maken. 

Ook is er niks gelogd of vastgelegd. En er is gebeld met een privenummer dus niet na te trekken. Ook zou er diverse correspondentie zijn geweest, maar niet met mij in ieder geval
en de persoon die het oppakt kan er ook niets over terugvinden behalve wat ik ook echt ontvangen heb. Dus gek ben ik in ieder geval niet helemaal. Zo blij dat gv het laatste gesprek meekreeg anders zou ik denken dat ik echt volledig van het padje ben geraakt.