Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
haasje20 schreef:Ik ben net terug van 3 fantastische weken Canada en zie nu dit topic pas. Gister terug gekomen ETA was overigens nog niet nodig, dit besluit was uitgesteld naar wat later dit jaar. Nu maar even dit topic een beetje doornemen
kwebbelengel schreef:haasje20 schreef:Ik ben net terug van 3 fantastische weken Canada en zie nu dit topic pas. Gister terug gekomen ETA was overigens nog niet nodig, dit besluit was uitgesteld naar wat later dit jaar. Nu maar even dit topic een beetje doornemen
ohhh gaaf wat was het mooiste wat je gezien hebt??? of mee gemaakt heb , Ben Nieuwschieriggggg
Eileen_ schreef:Je bent hier nog steeds tot oktober toch? Meadow lake heeft extreem weer. Je weet t nooit.. afgelopen jaar hadden we een heel warm jaar, maat dat betekent nier dat het niet koud kan worden. We hadden toch mog 2 dagen van -40 (met gevoelstemp. Van -49). In de winter natuurlijk Ook nu hebben wr nog dagen dat t nog best fris kan zijn. Sommige dagen is t rond de 30 graden nu, en de volgende dag is t rond de 10. T ligt er dus aan hoe goed je tegen kou kan.. We hebbem hier ook genoeg winterjassen etc, dus je hebt t niet écht nodig. Maar ik zou t denk ik wel doen. De jassen zijn ook niet zo.. uhmm.. fancy