De man geeft je de kans niet

en overvalt je en is alweer verdwenen voor je beseft wat hij gezegd heeft

echt gewoon bizar

. Maakt dat je je een stuk stront onder een schoenzool voelt ook nog. Gv was zo kwaad tijdens en na het gesprek.

Hij zei zo ga je nog niet eens met een irritante vlieg om. Afschuwelijk gewoon.
Maar hoepel nummer geen idee kost me alweer bijna 12 euro aan aangetekend omdat het er voor 1 december moet zijn met bewijs van afgeven.
Klacht over de man is ingediend, ik wordt ook als het goed is ook nog door weer een ander persoon binnen dezelfde afdeling gebeld voor het verder uitzoeken wat er nu weer is mis gegaan. De persoon die ik later aan de lijn had was ook duidelijk. Er is geen enkele reden waarom gewoon 10% van mijn toch al schrale inkomen wordt afgehouden. En dit terug krijgen zou pas kunnen na aangifte doen volgend jaar, wat ik in frankrijk moet doen.

Dus tjsa dat wordt dan weer uitzoeken hoe ik dan voor elkaar moet krijgen.
Ik zit er vandaag echt volledig doorheen

zoveel pijn extra ook door dit gedoe.

En ja het is alleen maar omdat ik afgekeurd ben. Zoveel gezeik, zoveel hoepels en eisen waar je soms domweg niet eens aan kunt voldoen. De standaard zinnen als we/ik horen/hoor wat u zegt maar ............

En het stomme is er is een woonplaats onderzoek afgerond waarin dat bewijs is geleverd. En gaat pas in per 1 december. Maar neeeeeee daar doet deze afdeling niet aan en doodleuk inhouden voor iets dat hoe dan ook nog niet eens van toepassing is in november