mensen bekend met hoe treinen rijden in amerika in de winter?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Napie schreef:Ik lig op dit moment even bij te komen in ons hotel met uitzicht op het Empire State Building. Zeer fijne vlucht gehad met de KLM. Lekker bij de nooduitgang dus voetjes languit. Vlot door de douane geraakt. Straks naar time square
Lara_ schreef:Gave foto's Darah! En wat een geluk heb jij gehad met de moose en de waterval in Yosemite. Ik ben er al tig keer geweest maar elke keer als ik er ben komt er nog geen druppel vanaf
purny schreef:Napie schreef:Ik lig op dit moment even bij te komen in ons hotel met uitzicht op het Empire State Building. Zeer fijne vlucht gehad met de KLM. Lekker bij de nooduitgang dus voetjes languit. Vlot door de douane geraakt. Straks naar time square
Lekker, hebben jullie nog wat gekregen voor het 95 jarig bestaan van KLM? Geniet ervan!
Napie schreef:Ik probeerde trouwens gisteren te pinnen maar op het eind gaf hij geen geld. Ik heb een rabo wereldpas. Hopelijk is het nu niet afgeschreven. Het klopt toch dat je een withdwarle (?) Aan toetst.
Citaat:Pinpas of creditcard
Bij ATM's en kassa's wordt vaak gevraagd hoe je wil pinnen: met je creditcard ('credit') of met pinpas ('debitcard' of 'debit'). Met beide passen kun je pinnen in de Verenigde Staten.
Citaat:Als u wilt, kunt u in de VS uw pinpas gewoon gebruiken om extra papiergeld te verkrijgen. Let u er wel op dat de machine of bank het Cirrus-logo of Maestro-logo draagt; dit betekent dat zij de meeste Europese pinpassen accepteren. Geeft u aan dat u uw geld van de 'checking account' af wilt halen.
lifaya schreef:Ik heb een hostel gevonden dat binnen mijn budget past mocht ik toch een slaapplek te kort hebben
Ik hoop snel wel te weten wanneer ik waar zit zodat ik de resterende nachten kan vullen met deze hostel![]()
The Grand Glam-More Boutique Hostel, New York
529 Putnam Ave., New York