Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ja_nee schreef:Even een vraagje tussendoor. Ik zou nog steeds graag de typische tunesische nummers willen horen die ze vorig jaar zo'n beetje grijs draaide. Heeft iemand van jullie nog leuke nummers gevonden met de originele titel ervan?
Miss_Blimm schreef:ladies, advies gevraagd! Ik ga als het goed is eerste week, september maar kan niet kiezen. Vorig jaar is heel goed bevallen en we willen weer zoiets maar om dan ook echt hetzelfde te kiezen. Ben zo bang dat het tegenvalt!
Jullie nog advies voor superfijne hotels?? Vorig jaar zat ik in Occidental Abou Sofiane.
silvia83 schreef:wij gaan 11 april naar port al kantaoui.
Miss_Blimm schreef:Ja daarom twijfel ik ook wel. Maar ik denk dat we ook voor hetzelde gaan. Alleen dan andere excursies
laulau85 schreef:Do's:
- Een trip naar het zuiden is heel gaaf. Wij hebben dit als twee-daagse reis gedaan.
- Kathago is heel mooi om doorheen te lopen.
- Sidi Bou Said is heel speciaal doordat alles in blauw/wit geschilderd is. Heel sprookjesachtig.
- Verder vond ik in Sousse de souks heel gaaf. Lekker winkelen en rondneuzen. De nougat die ze er verkopen is zaaaaaaaaaalig.
laulau85 schreef:M_aaike schreef:Ik ga naar Karthago el ksar in Sousse! in mei en in juli! Heb er nu al zin in!
Hey daar ben ik ook geweest! Echt een super hotel!
Als je vragen hebt hoor ik het wel!
laulau85 schreef:Do's:
- Een trip naar het zuiden is heel gaaf. Wij hebben dit als twee-daagse reis gedaan.
- Kathago is heel mooi om doorheen te lopen.
- Sidi Bou Said is heel speciaal doordat alles in blauw/wit geschilderd is. Heel sprookjesachtig.
- Verder vond ik in Sousse de souks heel gaaf. Lekker winkelen en rondneuzen. De nougat die ze er verkopen is zaaaaaaaaaalig.