Citaat:Annn schreef:
Ik ga waarschijnlijk ook naar Canada
Ontario, werken op een stal, maar dat is pas begin Januari, en het staat nog niet helemaal vast. Maar het gaat het zeer waarschijnlijk wel worden
Net een mailtje gehad, en nu moet ik alleen nog ticket + visa e.d. regelen
Hoe zit dat trouwens met vaccinaties?
Ann, hoe ver ben je al met je visa??
Neem anders even contact op met http://www.emigratiebureau.com/ zij hebben mijn (stief)dochter al 2 jaar achter elkaar begeleid om een visa te verkrijgen. Er zijn verschillende soorten visa en als je meerdere keren achtereen naar Canada wilt dan is het verstandig om met de eerste te beginnen.
Geloof dat de volgorde is, Studenten, vakantie en als laatste een 1 jaars visa om te werken waar je wilt. Het bureau werkt niet voor niets maar je hoeft ze ook niet alles te laten doen.
Ik lees ook net op de site het volgende
"Graag attenderen wij u op het volgende:
Op vrijdag 4 april a.s. is er een Canada Contact Dag in Wieringerwerf, Noord-Holland en op maandag 14 april a.s. in Zwolle. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze agenda."
Eigenlijk voor iedereen die geinteresseerd is in Canada is deze site wel leuk om af en toe te bekijken, net als de diverse links die deze site heeft naar allerlei dingen die Canada aangaan
(Stiefdochter heeft nu een visa voor 1 jaar werken in Canada/Alberta, ze moet dan voor 31 december dit jaar vertrekken en kan vanaf datum vertrek 1 jaar werken waar ze wil)
gr. Monique