Tinka schreef:Er gaat wel van alles mis hoor, maar niets dramatisch.
Gelukkig maar! Met de voice over en keuze van beelden kunnen ze het toch dramatisch laten lijken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Buitenlanders mogen ook niet gaan werken in Frankrijk zonder dit aan te vragen en ik-weet-niet-wat in orde te brengen of ze kunnen een grote boete krijgen… wij zitten ook de grens en sommigen zijn hiermee in orde en mogen dus ook gewoon werk aannemen van Fransen, en anderen doen dit ook niet,omdat het niet mag, en er hier op de grens best wat controle is.
Nu, zo diep in Frankrijk wordt daar mss niet meer op gecontroleerd, maar is vaak niet geweten ook niet.
tengeltje11 schreef:Buitenlanders mogen ook niet gaan werken in Frankrijk zonder dit aan te vragen en ik-weet-niet-wat in orde te brengen of ze kunnen een grote boete krijgen… wij zitten ook de grens en sommigen zijn hiermee in orde en mogen dus ook gewoon werk aannemen van Fransen, en anderen doen dit ook niet,omdat het niet mag, en er hier op de grens best wat controle is.
Nu, zo diep in Frankrijk wordt daar mss niet meer op gecontroleerd, maar is vaak niet geweten ook niet.
tengeltje11 schreef:idd, voor zoiets zou ik ook geen van buiten frankrijk laten helpen.... een raam steken is een raam steken, dat is overal hetzelfde, maar elk land heeft ook zijn eigen regels qua electrische installaties en keuringen.
Citaat:Sinds 2001 hanteert de Europese Unie het harmonisatiedocument HD 308 S2:2001
karuna schreef:Tsja daar ben ik al vaker ingedoken.Er zitten ongeveer 8 plus hendels. De eerste keer voor we water in de keuken hadden alles dicht en kraan voor kraan getest. Boiler vulde zich toen onterecht. Die moest geleegd toen weer. Voor we daar de kraan voor gevonden hadden.
Maar de laatste kraan die nog dichtzat. Een rode heb ik gisteren open gedraaid en toen spoot er koud water uit de douche. Daardoor ging ik er van uit dat dat de warm water kraan was. Maar helaas.
Ik zal vandaag fotos maken van de chaos die ik aantref. Die verscholen zit achter een osb plaat en een hele bult glaswol dat deels gebruikt is als muizenverblijfplaats t lijkt het. Mini keutels en opengetrokken stukjes glaswol. Ik ben aardig allergisch voor die meuk en mijn oude dametje mag er niet doorheen kunnen stampen
Dus plaat weg glaswol stukjes opzij hendels zoeken in het donker omzetten testen omzetten testen meuk weer terug en bij weggaan moet boiler leeg, kranen dicht, water eraf enz