Sowieso vind ik ankerliften niet zo fijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Ik heb ook lift issuesHet lukt me nu aardig omdat ik ervoor zorg dat ik aan de buitenkant zit en dan gewoon meteen opzij stap zodra het kan. Met snowboard moet je ook eigenlijk eruit glijden maar dan zit je achterste voet nog los en ik weet niet hoe sommigen dat doen maar mij lukt het niet
Suprice_Iris schreef:florence123 schreef:Hier nog geen onaangename ervaringen met skiliften! Ik vind ze wel gevaarlijk. Sommige liften gaan echt boven diepe ravijnen. Als je dan onderuit schuift....
Het verbaast me soms dat er niet meer accidenten gebeuren op skigebieden. Ik zie overal gevaren![]()
Vrijdagavond vertrek ik eindelijk naar Ischgl.Ik lees wel dat er enkele pittige afdalingen zijn na de après ski hutten op de berg. Ik kijk er al tegen op
![]()
Ik ben twee weken geleden gaan indoor skiën in Terne*uzen en dat ging goed, dus misschien moet ik maar niet teveel twijfelen aan mezelf.
Het stukje na de Paznauer Taya vond ik wel effe een dingentje ja, zeker als de apres ski sluit en iedereen tegelijk naar beneden gaat :’)
florence123 schreef:Tips om de drukke piste te vermijden? Zijn er andere opties behalve de lift naar beneden?
Indy_Mouse_9 schreef:Beginnen bij het kleine sleepje boven op de heuvel? Dan kan ze een paar keer heen en weer en kan je glijden en pizzapunt uitleggen voordat je onderweg naar beneden begint met bochtjes
Zoiets?
En dan hopen dat ze levend met de band weer omhoog komt
Nachocheese schreef:Hoi iedereen,
We zitten (nu al) een beetje met de handen in het haar. We willen volgend jaar weer naar saas fee (2 tot 9 maart). Maar het lijkt wel alsof alles al volgeboekt is?
We zijn op zoek naar een appertement met 3 slaapkamers en 2 badkamers en minder dan 500 m van de piste af. Echter, we kunnen nauwelijks wat vinden..
we zoeken in de prijs tot ongeveer 2500 euro.
Hebben jullie tips? Of mensen die naar saas fee gaan/zijn geweest die een leuk appertement/vakantiehuis/chalet weten voor 6 personen?