al weet ik niet goed goed plan hij dat vindt... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al weet ik niet goed goed plan hij dat vindt... ikke schreef:KimD schreef:
Die nieuwe van de Decathlon zijn echt heel mooi! Wel maar 1 persoons, maar een mooi klein pakketje.![]()
Wij moeten nu nog opzoek naar een kabel voor aan te sluiten op de camping in Engeland.
GB heeft ook gewone CEE-form 16A 3-polige aansluitingen, oftewel de Europese standaard......
KimD schreef:ikke schreef:GB heeft ook gewone CEE-form 16A 3-polige aansluitingen, oftewel de Europese standaard......
Dat klopt, die hebben we al, maar we moeten ook een paar omvormers hebben.
en wij hebben echt een grote koelkast in de caravan.
Dat hoeft gelukkig niet in de koelkast, daar past dan wel voor een aantal dagen groente in.
Gelukkig kan veel fruit wel buiten de koelkast.
Maar niet zo handig als je met de fiets bent. Vorig jaar hebben we 10 km moeten fietsen op twee krakkemikkige vouwfietsjes om in het dichtsbijzijnde dorp met supermarkt te komen, en toen moesten we nog 10 km terug met allebei twee tassen eten aan het stuur
. Gelijk gaan fietsen terwijl ik er naast liep, zodra ik dacht dat hij er uit wilde gestopt en er uit getild. Nu wacht hij tot ik hem kom halen, hij heeft gewoon nooit bedacht dat hij ook zelf er uit kan (en het is toch echt een slimpie). Dat van die bench is ook een goed idee !
bijkomend voordeel was dat hij in de bench in de voortent kon blijven als we ergens heen gingen waar hij niet mee naar toe kon. In de caravan gaat hij namelijk als een gek aan de deur krabben als we weg gaan. Bench gaat hij rustig in liggen (behalve als we er mee gaan fietsen dan
). Dit jaar gaat hij voor het eerst de hele vakantie uit logeren, want hij wordt toch te oud om mee te gaan nu. Kan niet meer lang wandelen, wordt chagerijnig als er de hele tijd mensen/kinderen/honden langs de voortent lopen en hij gestoord wordt in zijn slaap. Liefst ligt hij de hele dag te pitten. Logeerplekje is vertrouwd voor hem en gaat hij vaker heen, bij mijn schoonouders kan hij lekker relaxen.
Ze hebben daar ook supermarkten, winkels en markten. Wij nemen eigenlijk alleen eten mee voor onderweg en eventueel de eerste dag. Maar we kunnen dan ook niets dat koud gehouden moet worden bewaren, ivm geen koelbox.