Machie schreef:Iemand trouwens tips voor overnachtingen in Ijsland?
Ik las dat airbnb wel eens aan banden gelegd kan worden daar...
Waarschijnlijk gan we van 8-20 mei 2017
Wij slapen veel in cottages, die zijn vaak ook niet duur
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Jaaaah, Strokkur, Gulfoss en Thingvellir.
Bagheera_206 schreef:Voor Thingvellir heb je geen 4WD nodig hoor.En er zijn nog veeeeel meer mooie plekjes!
Bagheera_206 schreef:Jaaaaaah! Dikke plus voor Big Stopper en statief!![]()
Ik had alleen slippers en bergschoenen mee. Oh wacht ik had nog 3e paar nette schoenen mee voor het uitgaan. Uiteindelijk hebben ze in mijn koffer gebivakeerd.
Bagheera_206 schreef:Oh jij hebt een strap. Die heb ik niet. Dus kon gewoon hele vakantie dat statiefplaatje op statief laten zitten. Voor als je budget over hebt loont het ook de moeite om voor 1 a 2 tientjes een 2e statiefplaatje mee te nemen.Je zal hem maar kwijt raken of in water laten vallen...
En geneer je er ook vooral niet voor om af en toe eens met je statief onder de douche te stappen.Was echt te hilarisch. Zaten in hostel en gingen allemaal met ons statief douchen.
Hoe moet ik hem anders goed afspoelen van zand en zout water?
NoeskaMoos schreef:Je gaat binnenkort? Dat is nog niet koud genoeg voor snowboots![]()
Als je goede bergschoenen hebt (en die heb je denk ik wel)
kom je daar letterlijk een stuk verder mee. Lekker stevig en comfortabel.
En ik heb eigenlijk nog nooit koude voeten gehad in mijn bergschoenen?
Ik ben er overigens ook gewoon de pub mee binnen gegaan (maargoed, je kent me...)
Slippers zijn fijn voor 's nachts binnen. En vragen toch eigenlijk geen plek in je koffer.
Douchende statieven met levenservaring... verder zijn we best normaal hoor.