dus weinig skiën. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus weinig skiën.
Ze verwachten dit weekend voor het eerst fatsoenlijk pistes open te kunnen doen, dus ik ben mijn wintersport groep aan het porren of ze niet al vast een dagje op stap willen.
Gisteren voor het eerst in mijn leven op de ski's gestaan in Bottrop. Natuurlijk is indoor skiën niet te vergelijken met het echte skiën, maar heb zo in elk geval mijn eerste skimeters al gemaakt.
) richting muur. Hij stond aardig in de weg, probeerde nog tegen hem op te boksen maar hij was toch sterker dan ik...BATS!!! Vrienden kwamen allemaal bezorgd aan skiën, toen ze zagen dat ik echt keihard de slappe lach had hielden zij het ook niet meer. Zo jammer dat dat niet op film staat
Ik ga in elk geval nog een paar lesjes nemen daar. kim345 schreef:Zolang ik er maar blij van wordt

Ik heb er veel zin in, maar ben ook nog even aan het stressen of ik alles wel mee heb. Ik was ook al bijna mijn bikini vergeten. Wie bedenkt dat nou met wintersport xD
Ik denk er nu over om nog snel even naar een winkel te rennen voor een speciale gezichts-zonnebrand, omdat ik t verder toch niet echt zal gebruiken en dat vettige wel echt heel vies is. Heeft er iemand tips wat een fijne (niet-vette) zonnebrand is?
ik ga ook echt met mensen op vakantie die echt nooit zonnebrand nodig hebben
is wel van dat soort olie..