Hier ook erg donkergrijs en vlagerige heftige wind. Hoop zo dat er alleen kleine tentjes wegwapperen en er geen schade is,
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-07-15 13:32
Hee meekijktv van omroep gelderland met de zwarte cross. Uitzicht op een zc shop met rechts witte kleine overkappingkjes/tentjes veel mensen met een regenjas aan en best rustig lijkt.
Maar ja wat is een zc zonder blubber.
eenitraM
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-15 13:47
BiBiQ schreef:
Er word gezegd dat het word afgelast. Hoe is het daar?
Aflassen? das nooit besproken over de porto.
Hier is t goed. Lekker druk
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-07-15 13:53
Aflassen ja de wagens misschien
Hoe zou je dit moeten stoppen trouwens? De camping krijg je niet leeg, hooguit klasses even stilleggen als het te gek wordt. Morgen is er anders weer een dag.
Wij zijn ook naar huis gegaan. Gaan morgen wel weer naar de cross, zien we vanzelf of ons tentje het overleefd heeft of niet. Zag superveel mensen naar huis gaan. Kijk, wij wonen op een kwartiertje rijden, dus wij hadden om half 6 zoiets van het is wel goed. Morgen weer een dag!
Ik was overigens wel helemaal gelukkig vandaag! Gisteren kwam ik de baan niet rond, maar vandaag wel .
Hoe is het terrein nu? Ik ga morgen maar heb eigenlijk alleen met hoge witte nikes.. maar als het echt 1 groot water ballet is doe ik mijn laarzen wel aan..
Mijn jodhpurs zijn dus mijn laarzen haha maar ik zie het wel heb ook niks anders eigenlijk..
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 26-07-15 08:27
Hoeveel van jullie hebben in de bedrijfshal geslapen vannacht? Wel lief en goed trouwens van de organisatie dat ze vanwege het slechte weer gisteravond mensen gratis toelieten en ook voor vannacht een verwarmde slaapplek hebben geregeld voor verzopen campinggasten. Zal wel lekker geroken hebben met al die drank
Wij hebben heerlijk geslapen vannacht. Wel gelachen, er kwamen mensen terug die erachter kwamen dat hun tent foetsie was en dan rond half 4 snachts. Hebben er een paar hier buiten geslapen T is wel heel rustig op de camping.
Onze tent stond nog maar was wel helmaal onder water gelopen haha. Wij hebben er voor gekozen om gisteravond naar huis te rijden met alle natte zooi en vandaag gewoon een dagje te gaan.
Gister eigenlijk niets meegekregen van het noodweer. Stonden hele tijd binnen. Pas toen we een appje kregen met foto van tenten zijn we maar even gaan kijken haha. Maar kwamen inderdaad zat tentjes langsrollen. Zeker die kleine opgooi dingen hielden het niet. Maar ik kwam ook langs een grote legertent die ingestort was.
Michelle_96
Geplaatst: 26-07-15 11:01
desi92 schreef:
Die zullen dan niet mee wit zijn na vandaag
Haha dat hoeft gelukkig ook niet! Kunnen daarna mooi weer in een badje met een sopje..