Bokkers in Engeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Bokkers in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 00:01

Nagini ik heb precies hetzelfde, zowel met Londen als Edinburgh!!!

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 11:47

In het lake district zit een stal die shire ritten doet alleen wel vrij prijzig, maar bij nader inzien zijn alle lake district stallen prijzig :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:13

Ik hoef niet per se te rijden hoor... :P Maar een weekendje ergens heen lijkt me wel leuk.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:13

Molfre schreef:
In het lake district zit een stal die shire ritten doet alleen wel vrij prijzig, maar bij nader inzien zijn alle lake district stallen prijzig :+

Klopt, hoewel het niet veel duurder is dan populaire gebieden in, pak 'm beet, Wales. Die bedrijven moeten het toch meer van het toerisme hebben en daarmee meer afhankelijk van het seizoen.
Dat verschil is wel zichtbaar als ik ze vergelijk met een toko in Pately Bridge, die een goede vaste klantenkring heeft en daarnaast ruimte voor toeristen/passanten om ritten te maken.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 09:31

Ik heb dan toch maar weer besloten met de boot te gaan.
Vrijdagmorgen 18 dec heen en maandagavond 4jan terug :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:39

Ik zal zwaaien, ik ga op 18 December met het vliegtuig naar Nederland. :P

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:45

Jullie gaan al lekker vroeg terug naar Nederland.
Ik vlieg pas 24 December en kom 2 January al weer terug naa de UK.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:48

Ik ga helemaal niet naar Nederland deze kerst -O- Mijn ouders komen hierheen maar ik vind het toch wel een beetje jammer... Heb normaal ieder jaar een kerstdiner met vriendinnen en daar ben ik dit jaar dus niet bij.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:03

Ik ga de 18e dan heen, maar ik ben met oud en nieuw ook niet in Nederland. Ik vlieg de 27e weer terug. Heb hier een jonge kat zitten die nog niet echt bekend is met vuurwerk, dus ik wil bij haar zijn. :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:52

Ik ook niet Eulogy :( De derde kerst op rij zonder mijn familie, dat is wel K. Maar goed, volgend jaar dan weer wel :) Met Sinterklaas ben ik wel in NL, maar dat is pure toeval.

Ik heb inmiddels twee HELE gave apartementen gevonden in Dover, 30 minuten lopen van m'n werk dus duimen. As. vrijdag en dinsdag kijken :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:25

Balen inderdaad! Ik ben pas in februari weer in Nederland denk ik, een vriendin heeft de 13e haar 21 diner en dat leek me wel een mooie gelegenheid om een lang weekend (donderdag t/m maandag) m'n vriendinnen op te zoeken :) Ik ga dan dus niet naar m'n ouders, die zie ik in april weer (ik ben met koningsdag in Nederland!).

Klinkt goed! Heb je linkjes? :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 19:03

Ik ben dit jaar met kerst ook niet bij familie. Altijd dubbel.
Ach, leer daarentegen mijn vriend zijn familie kennen.

Zie mijn ouders in t sinterklaas weekend in London. Vieren dan een vroege kerst. (we doen niet aan sinterklaas)

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 19:23

Hier is het wisselend. Mijn vader is nooit echt in de kerststemming, hij zet alleen maar de boom omdat ik dat wil, maar omdat ik dan toch in Engeland ben, zet hij hem dit jaar niet. Volgend jaar ben ik wel weer in België normaal, dus dan zetten we hem wel.
Mijn vriend komt uit een Jehova familie, zij vieren dus geen kerst, maar gelukkig mijn vriend wel. Hij vind dat wel gezellig :) (Is ook geen Jehova)
Hopelijk mis ik de aftelling en het nieuwe jaar niet :p Vorig jaar moest ik net een plasje doen! :o

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:06

He wat grappig Bumblehorse, mijn vriend ook! :)

Wel lekker makkelijk eigenlijk, We hoeven dus nooit bij zijn familie kerst te vieren :o

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 21:50

Hier de apartementen waarop ik nu jaag
nummer 1
nummer 2

Ik hoop zelf op nummer twee, zo'n prachtige omgeving <3 Maar de slaapkamer van nummer een is dan weer echt WAUW!

Ik heb zelf niet zo heel veel vrienden in NL over, dus voor mij is t altijd als ik ga familie, lijkt me wel lastig als je dat zo moet verdelen!

Je huis niet optakelen voor kerst kan ik me haast niet indeken weet je dat! Het gaat me niet zo zeer om de religieuze gedachte achter kerst maar meer om de sfeer enzo. Ik houd van kerst <3

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:20

Molfre schreef:
Hier de apartementen waarop ik nu jaag
nummer 1
nummer 2

Ik hoop zelf op nummer twee, zo'n prachtige omgeving <3 Maar de slaapkamer van nummer een is dan weer echt WAUW!

Ik heb zelf niet zo heel veel vrienden in NL over, dus voor mij is t altijd als ik ga familie, lijkt me wel lastig als je dat zo moet verdelen!

Je huis niet optakelen voor kerst kan ik me haast niet indeken weet je dat! Het gaat me niet zo zeer om de religieuze gedachte achter kerst maar meer om de sfeer enzo. Ik houd van kerst <3

Die tweede lijkt groter, maar wellicht omdat het minder rommelig op de foto staat?

Hier ook niet zoveel tierelantijnen met kerst. Hoeft voor mij niet zo. We doen wel iets, maar heel beperkt.
Kerst is hier standaard ingedeeld sinds ik samen woon. Schone zus is op eerste kerstdag jarig, dus tweede kerstdag is voor mijn ouders. Het is altijd een periode die goed is voor oplopende km-standen :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:28

Wat is dat goedkoop vergeleken met Bristol joh :oo Voor dat geld heb je hier een kamer en dan niet eens in het centrum! Ze zijn wel allebei erg mooi, ik vind persoonlijk denk ik de tweede iets sfeervoller maar de eerste is ook niet verkeerd.

Ja het is inderdaad best lastig... Ik ben vooral nog erg close met mijn vriendinnen van school, dat is een hele hechte groep. Maar ja, zij wonen allemaal in Gouda (of nou ja, ook op kamers in Leiden, Delft en Utrecht maar wel allemaal in de randstad en kunnen ook makkelijk naar hun ouders in Gouda reizen). Mijn ouders zijn anderhalf jaar geleden naar Hoenderloo (min of meer de andere kant van het land, anderhalf uur reizen met de auto en slecht te bereiken met OV) verhuisd en dat is voor hen heel fijn natuurlijk maar het maakt het wel lastiger te combineren voor mij, best vervelend eigenlijk. Vandaar dat ik nu een weekendje alleen naar Gouda wil (al halen m'n ouders me op van schiphol en brengen zij me naar Gouda dus dan gaan ik nog wel even met hen de stad of Amsterdam in en lunchen we ergens samen) :) Heb er zin in!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:36

Ohhh die prijzen!

Jemig. Dat is nog bijna 200 pond minder dan m'n huur hier... en dan heb ik één kamer en de rest is alles delen. _O-

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:37

Het is de helft van mijn huur :+ Maar ik woon samen dus dan komt het op hetzelfde neer.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 23:13

haha ja Dover is spot goedkoop :') Je moet er ook wel de buurt op uitzoeken want het is niet overal leuk hoor.

Ik ben zelfs al 2 bedroom woningen tegengekomen voor plm £500 :=

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 23:24

O wauw dat is inderdaad goedkoper als mijn kamer hier! :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 23:51

Erg leuke appartementen! Ben benieuwd.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:46

Ik zit te stuiteren!! Heb gisteren het eerste apartement bekeken en op zich is het heel gaaf alleen erg klein. Niet zo'n probleem als je alleen bent natuurlijk en het heeft zijn charmes. Nu dinsdag afwachten, dan beslissen dan dan duimen!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:08

Spannend! Ben benieuwd welke het wordt!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:35

Mijn cottage is ook de grootte van een postzegel, maar ben er erg blij mee. :)