Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar een weekendje ergens heen lijkt me wel leuk. Molfre schreef:In het lake district zit een stal die shire ritten doet alleen wel vrij prijzig, maar bij nader inzien zijn alle lake district stallen prijzig
Mijn ouders komen hierheen maar ik vind het toch wel een beetje jammer... Heb normaal ieder jaar een kerstdiner met vriendinnen en daar ben ik dit jaar dus niet bij.
De derde kerst op rij zonder mijn familie, dat is wel K. Maar goed, volgend jaar dan weer wel
Met Sinterklaas ben ik wel in NL, maar dat is pure toeval.
Ik ga dan dus niet naar m'n ouders, die zie ik in april weer (ik ben met koningsdag in Nederland!).
(Is ook geen Jehova)
Maar de slaapkamer van nummer een is dan weer echt WAUW!
Molfre schreef:Hier de apartementen waarop ik nu jaag
nummer 1
nummer 2
Ik hoop zelf op nummer twee, zo'n prachtige omgevingMaar de slaapkamer van nummer een is dan weer echt WAUW!
Ik heb zelf niet zo heel veel vrienden in NL over, dus voor mij is t altijd als ik ga familie, lijkt me wel lastig als je dat zo moet verdelen!
Je huis niet optakelen voor kerst kan ik me haast niet indeken weet je dat! Het gaat me niet zo zeer om de religieuze gedachte achter kerst maar meer om de sfeer enzo. Ik houd van kerst
Voor dat geld heb je hier een kamer en dan niet eens in het centrum! Ze zijn wel allebei erg mooi, ik vind persoonlijk denk ik de tweede iets sfeervoller maar de eerste is ook niet verkeerd.
Heb er zin in!
Maar ik woon samen dus dan komt het op hetzelfde neer.
Je moet er ook wel de buurt op uitzoeken want het is niet overal leuk hoor.