Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navanja schreef:Super Sanne!!
Ik ben ook weer opzoek naar een nieuwe uitdaging, en zit er toch ernstig over na te denken of ik niet moet gaan bloggen. Heb nu nog drie weken vrij, dus zou dat nu op kunnen zetten...
Mochten jullie nog tips hebben voor een plek in zuid/midden en noord Amerika, ik hoor het graag. Ik zoek deze keer in die regio!
Colorado schreef:Vraagje over verzekeringen, welke reisverzekering hebben jullie afgesloten?
Ik zit te kijken naar de special ISIS van JOHO of de globetrotter van Allianz (alhoewel ik daar nu een aantal minder goede dingen over lees), maar zie door de bomen het bos even niet, dus dacht ik kijk even wat jullie gedaan hebben haha!
Ponylover_11 schreef:Hoi allemaal! Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog nooit gereageerd. Ik zit nu in de 5e klas (vwo), maar ben van plan na mijn eindexamen een tussenjaar te nemen om voor kost en inwoning met paarden te gaan werken in het buitenland.
Misschien even om een beeld te vormen: ik zoek een ranch of stal, het liefst NH-geörienteerd, ik vind het niet erg om ook te helpen met het verzorgen van andere dieren, meehelpen met koken of schoonmaken van het huis (als het maar niet mijn hoofdtaak wordt zegmaar), en ik zal 17 jaar zijn als ik eraan begin. Ik lees hier heel veel over Nieuw-Zeeland, Australië en Amerika, maar ik zou het liefst binnen Europa blijven. Scandinavië vind ik heel gaaf, maar ook de UK of Polen ofzo trekt mij wel. Ik wil het vooral doen om te leren, dus geld verdienen is fijn, maar niet noodzakelijk.
Als iemand misschien tips heeft, zijn die heel erg welkom!
JenW schreef:Ik ben al heerlijk aan het inpakken!
Ik vertrek dinsdag naar turkije met mijn ouders voor vakantie, en kom de 26ste terug, en dan 28 juli is het eindelijk zo ver! Naar Frankrijk!
Zo ontiegelijk veel zin in!