Er stonden heel wat friezen, maar een paar die wel erg mooi waren! De meeste hadden echt een verschrikkelijke bouw
LadyDaily
Geplaatst: 21-10-14 13:13
Knapperd zeg! Ben benieuwd hoe ze er over een jaartje uitziet. Mijn merrie die ik in 2008 had gekocht had ook verschrikkelijke manen, leek echt op zomereczeem. Maar nu na 6 jaar nooit een deken op gehad lijkt het steeds beter te gaan.
Is het trouwens nog volop aan de gang?
HxSunlight
Geplaatst: 21-10-14 13:15
( Cemlys) : Ja klopt ik zag ook bij alle paarden hooi liggen.. Maar deze pony stond er al vanaf gisternacht.. Had ik gehoord
Maar ze staat nu gelukkig in een warme stal met hooi en water en mijn andere pony haar grote vriend Tarzan haha!
Dankjewel voor alle lieve reacties voor Truus! We hopen een echte ster van haar te maken
Straks als de storm mee valt gaan we haar meteen laten inenten en een dikke wormenkuur haha
har166
Geplaatst: 21-10-14 13:15
De markt duurt officieel tot 5 uur dus je kunt nog even maar een kennis zei dat je niet aan t einde van de markt moet gaan kijken want dan komt de slager langs met een hele lading paarden en dat is nogal een domper...
Ik heb nog een pony ''gered'' van de verstikkingsdood.. Allemachtig ik was helemaal in shock en sprong gelijk tussen dier kreeg echt geen lucht meer ging gewoon neer.. Gelukkig los gekregen en weer goed vast gezet die moest even weer bij komen ik denk dat ie sterretjes had gezien..
cherell0
Geplaatst: 21-10-14 13:50
Ik denk dat onze verwachting te hoog lag ik vond het aanbod aantal zeer tegen vallen .
Wij waren er net na 8:00 en binnen 10 min de 2 velden over . Heb weinig gezien wat ik persoonlijk leuk vond . Mn vader was weg van de mini's
Ik vond het trouwens best goed dat er omgeroepen werd dat de ezels afgedekt moesten worden tijdens de regen. Jammer van de reacties die mensen erop gaven en dat het gewoon niet gedaan werd.
Fotografie91
Geplaatst: 21-10-14 13:55
Ik heb een welshje gekocht voor mijn spannetje ben er zo blij mee meneer gaat geruind worden zodra ik het nodig vind de winter mag die nog wel met ballen blijven denk ik
Nann__
Geplaatst: 21-10-14 13:57
Wij zijn ook net terug. Ik vond het weer een hele ervaring. Er stond inderdaad veel ''rommel'' maar ik heb ook wel wat leuke paarden/pony's gezien. 3 best wel mooie veulens gezien! Gelukkig had ik niet genoeg geld mee haha.
renee_navaro: Leuke pony! Volgens mij heb ik je zien lopen ermee inderdaad. En de wasbeurt heeft al veel gedaan.
Miepie77 schreef:
Waren er nogwat leuke Friezen of viel dat tegen?
Er stonden erg veel friezen. Veel paarden met een verrotte bouw, slechte rug, etc. Maar ik heb er ook wel een aantal tussen zien staan die best leuk waren.
Froukje
Forever young
Geplaatst: 21-10-14 13:58
Wij waren er rond half 1, maar er stond echt heel weinig meer. Dus alweer opweg naar huis. Afgelopen jaren stond er een stuk meer.