Na 12 jaar dromen over emigreren naar Spanje volgtopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Na 12 jaar dromen over emigreren naar Spanje volgtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:56

Tijd voor een lumberjack ontbijtje morgen :D.

Leuk om mee te kunnen kijken hoe je vordert. Het wordt steeds beter bewoonbaar en vooral ook beloopbaar zo te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 10:23

Wauw, wat een bergen werk heb je verricht zeg!! Goed bezig..!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 14:09

Zijn beide gebouwen van jou.
En wat een werkpaard ben je!!
Wat wil je gaan doen in frankrijk?
Heb je vast wel eens verteld maar ik weet het niet meer.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 14:59

Wat een werk zeg, doe je dat helemaal alleen?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 20:19

Ja ik ben alleen vertrokken dus het werk word ook alleen gedaan. Ik kon de ware maar niet vinden om mee te gaan. Hij lijkt er op dat hij hier in frankrijk zat te wachten :D Alleen heeft ie wel een fulltime baan 90 km verderop en in de weekenden willen we ook graag van elkaar genieten dus dan gebeurd er niet heel veel :Y)

Gisteravond laat (rond 22/23 uur) ging ik nog even met de hond en bij terugkomst besloot Mismo nog even ergens anders te gaan kijken. Hij maakte een hoop kabaal dus ik ging even kijken en daar zat helemaal weggedoken een hond! Ze was heel bang maar liet zich uiteindelijk wel benaderen. Gelukkig droeg ze een halsband met telefoonnummer en het was een jachthond (tja zondag, jachtdag). Dus ik die mens gebeld, voicemail... Nou ja ingesproken. 5 min later toen ik het het aan het inrichten was zodat die hond de nacht kon blijven belde hij terug. Hij woonde 25 minuten (met de auto) verderop!!! Die hond was dus ook heel dat eind gelopen! Hij is hem in ieder geval gisteravond nog komen halen en was blij dat ik hem gevonden had. Ik heb wel een fototje gemaakt maar die wil even niet naar de laptop verhuizen.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:28

Zo is het leven in ieder geval nooit saai :P Had je er bijna nog een beest bij

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 23:15

Foto is er eindelijk ;). Zoals gezegd, geen beste foto, maar dit was de dame in kwestie.
Afbeelding

Dat is zeker zo Fangio! Gelukkig worden jachthonden wel altijd opgehaald hoor! Die zijn te kostbaar hier.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:30

Droge opmerking over je geliefde vinden in Frankrijk. Tja, dan ligt de focus in het weekend even niet op werk, dat is duidelijk.

Leuke hond had je bijna gescoord.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 00:46

Meelezer meldt zich ☺️

Fantastisch werk verricht!
Geniet van je zware werk en soms "trage" tempo. Koud, snel donker en het buiten leven.
Geniet van de traagheid!
Zonder chaos, drukte, haast, rennen, prikkels en heel veel moeten.

Je hebt echt al enorm veel werk verricht!
En die ijzers.. Phoe hee!!

Leuk dat je zo vaak een berichtje plaatst, ik had nu weer vanaf blz 13 bij te lezen en dat is altijd weer erg leuk!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 19:01

Dan had je even werk hannas haha.
Dat is ook wel zo hoor! Alleen soms zou ik willen dat het wel sneller ging. Ik rijd gewoon keer met de trailer naar nederland, laad een zooi bokker-vrijwilligers op en dan zet ik die na een week of 3 weer terug af hahaha.

Gisteren:
Afbeelding
Vandaag:
Afbeelding
<3
geen nieuwe uitzichten, maar ik blijf er zo hard van genieten!

En nog even een grappige foto :Y)
Afbeelding
Iedereen handjes in de lucht :')
Tis echt een leuke kat! Maar wel een met streken :+ . Dat zal ook wel goed komen op den duur :o

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:11

Haha...met de trailer ophalen is toch wel een goede deal....
Die foto, lijkt een beetje op de kat van mijn moeder, ook zo'n aparte....nu na
bijna drie jaar nog zo geinig en slopert....lag trouwens in de gekste houdingen en
op de meest rare plekken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kally op 27-01-15 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:15

Het lijkt mij best tof om een week keihard te komen helpen hoor! :P Of was het niet serieus bedoeld? :')

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 19:17

Ja Kally hij ligt het liefst ondersteboven geloof ik haha. En dan op schoot. Wat ik dan weer geweldig vind. :j
Zoiets dus:
Afbeelding <3

Afgelopen jaar zijn er ook bokkers langskomen Renee en dat was echt super leuk. Maar met de trailer ophalen was niet serieus haha. Is hartstikke illegaal := en gevaarlijk #) .
Heb er leuke vriendschappen aan over gehouden in ieder geval!
Dus ik wil dat dit jaar wel weer gaan doen ja! Was heel leuk en echt goed bevallen :D
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 27-01-15 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:19

Haha, dat snap ik. Als het serieus is, dan kom ik met m'n eigen auto naar Frankrijk toe. Lijkt me echt heel tof.. :D

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:23

Haha...ja toen die klein was idd op toetsenbord, tassen al of niet gevuld, tegen tafelpoten...ook het scherm vd computer was niet veilig tenminste de muis punt dan.....geweldig...

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 19:26

Renee je hebt pb ;)

Ja kally mijn scherm valt hij graag aan haha. En van de week zat hij in mijn handtas. Past best :P.
Zijn nieuwste geintje is mijn planten slopen!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:01

Oeps..dat doet hij ook nog steeds, je kunt een soort van verstoppertje spelen met hem....je rend hem achterna met je handen :+ als een groot monster en dan verstopt ie zich en als hem vindt en dan op zn kont slaat en erna weg rent komt ie je achterna en moet je even vechten met hem....klein ritueeltje....soms staat ie om de hoek en als je er aan komt springt ie voor je omhoog met twee poten in de lucht.....met verre de leuktse kat ooit die we hebben gehad....

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:55

leonie87 schreef:
Ja Kally hij ligt het liefst ondersteboven geloof ik haha. En dan op schoot. Wat ik dan weer geweldig vind. :j
Zoiets dus:
[ [url=m/4iNSZ9.jpg]Afbeelding[/url] ] <3

Afgelopen jaar zijn er ook bokkers langskomen Renee en dat was echt super leuk.

Niet alle bokkers hebben even hard geholpen anders :7

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 22:26

MichieldeM schreef:
leonie87 schreef:
Zoiets dus:
[ [url=m/4iNSZ9.jpg]Afbeelding[/url] ] <3

Afgelopen jaar zijn er ook bokkers langskomen Renee en dat was echt super leuk.

Niet alle bokkers hebben even hard geholpen anders :7

Nee jullie twee hielden mij vooral van me werk! _-:( En wegkrijgen lukte ook al niet _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:28

Als onze camper klaar is, lok ik m'n vriend gewoon mee naar jouw huisje daar in Frankrijk. "Och wat gek, ik zou toch zweren dat hier een camping lag... Naja, dan maar roeien met de riemen die we hebben, we mogen hier onze camper neerzetten, in ruil voor arbeid!" :D

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:30

leonie87 schreef:
Nee jullie twee hielden mij vooral van me werk! _-:( En wegkrijgen lukte ook al niet _O-

Ja, hallo, ik wilde wel weg, maar om één of andere reden liep ik niet zo lekker. Iets met een hond die steeds op mijn tenen stond te dansen.

:D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 22:33

Haha joyce2, Karuna in dit topic is ook met de camper aan komen waaien :D. Het kan allemaal hier :P

_O- Ja geef die arme Mismo maar de schuld! Jij hebt gewoon te lange tenen _O-

Misschien moet ik wel een waarschuwing afgeven dat ik vreselijk flauwe humor heb :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:40

Yeps en dat beviel heel best. Alleen moet je camper niet te groot zijn en je moet scheef slapen niet heel erg vinden. :+ anders past het niet op de parkeerplek, hihi. Maar zeker de moeite waard om heen te gaan. :j wij waren echt in den beginne zeg maar :') . Heerlijk stikdonker, mooie lucht en fijn zonnig weer overdag. Mooie siteseeiing gehad ook nog en veel geleerd. Alleen viel er niet veel te helpen nog afgezien van het feit dat ik niet veel kan behalve in de weg lopen.

Arme Mismo krijgt hij de schuld ook nog, :(:) gewoon bijten hoor als ze weer komen. }> .

Leuke fotos van je nieuwe kattenbeest. En weer mooie omgevingsfotos <3 ahh krijg weer heimwee spontaan.

Hoe is jullie weer daar nu trouwens? Beetje winter of valt dat mee?

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:45

karuna schreef:
Yeps en dat beviel heel best. Alleen moet je camper niet te groot zijn en je moet scheef slapen niet heel erg vinden. :+ anders past het niet op de parkeerplek, hihi. Maar zeker de moeite waard om heen te gaan. :j wij waren echt in den beginne zeg maar :') . Heerlijk stikdonker, mooie lucht en fijn zonnig weer overdag. Mooie siteseeiing gehad ook nog en veel geleerd. Alleen viel er niet veel te helpen nog afgezien van het feit dat ik niet veel kan behalve in de weg lopen.

Arme Mismo krijgt hij de schuld ook nog, :(:) gewoon bijten hoor als ze weer komen. }> .

Leuke fotos van je nieuwe kattenbeest. En weer mooie omgevingsfotos <3 ahh krijg weer heimwee spontaan.

Hoe is jullie weer daar nu trouwens? Beetje winter of valt dat mee?

Ik heb liever dat ie bijt, dan dat ie weer op mijn tenen staat te dansen :+

Nee, we hebben het daar echt heel leuk/gezellig gehad. En dat vond Leonie ook, anders zou ze me niet steeds proberen terug te lokken met foto's van Lasagne die de oven in gaat :p

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 08:28

Zo ik ben weer bijgelezen!
Stoer hoor, lekker bomen zagen en hout hakken! Dat doet de gemiddelde vrouw je niet na schat ik zo in!
Je woont daar wel erg gaaf, hoe meer foto's ik zie, hoe mooier. Kat voelt zich ook al thuis haha
Hoe is het met de paarden?