Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan voel je je ook minder eenzaam denk ik!
beetje stil vanaf deze kant. Ik ga voorlopig toch nog niet maar ik kan ondertussen niet wachten!
Super!
Ik was blijkbaar de eerste reactie, en ik werd de volgende dag gelijk gebeld voor een kennismakingsgesprek. zo serieus had ik er nog helemaal niet over nagedacht! 
Via Hoger Afstandsonderwijs. Komt er op neer dat ik exact dezelfde leerstof moet verwerken als reguliere studenten, maar dat ik geen lessen op campus volg en dus alles zelf moet studeren en regelen (zoals stages enzo). Niet makkelijk, maar we komen er wel
Heb nog 1 jaar te gaan normaal, maar ga eerst een jaar naar Canada. Ik onderbreek dus mijn studies even, was gelukkig geen probleem.
Heb er ontzettend veel zin in! Alleen begin ik steeds meer en meer een soort (waarschijnlijk totaal irrationele) 'angst' te krijgen voor de plek waar ik naartoe ga. Het ziet er allemaal geweldig uit, een beetje té zelfs, en de Belgische vrouw die daar nu al is (via haar ben ik er ook terecht gekomen al kennen we elkaar niet persoonlijk, enkel via FB), wordt daar op handen en voeten gedragen. Wat op zich natuurlijk super is! Ben echt blij voor haar
De eigenares van de ranch post zelfs foto's van haar met teksten als 'love this girl' enzo. Heb beiden al langere tijd op FB, maar de eigenares heb ik echt nog nooit zo over iemand iets weten posten. En ik weet dat er vaker studenten en (stal)hulpen komen e.d. Mja, dan slaat de onzekerheid bij mij ZO hard toe, dat kan je je niet voorstellen. Heb nu echt het gevoel alsof de druk bij mij torenhoog ligt en ik nooit aan de verwachtingen ga kunnen voldoen. En dat werkt bij mij gewoon niet. Daar kan ik niet tegenop. Dat bezorgt me zo een benauwd gevoel, echt niet fijn. Klinkt waarschijnlijk belachelijk idioot dat ik me zo voel, maar kan het niet echt tegenhouden. Iemand tips daarvoor? Ik weet dat ik het mijn alles zal geven, maar ben bang dat het niet genoeg zal zijn
Ik vind het gewoon niet fijn om met zo een gevoel naar daar te gaan, want dat gaat mij tegen houden om mezelf te zijn en me compleet te geven, vrees ik. En dat wil ik helemaal niet *zucht* Komt misschien ook gewoon beetje door de stress hoor

af en toe wilde ik dat ik hetzelfde had gedaan. Afijn, maar inderdaad ik ga als leerkracht basisonderwijs naar London toe.
. Nou ja, ik heb die druk van een deadline een beetje nodig. Maar de taken zullen allemaal gemaakt zijn en dat is het belangrijkste! Komt allemaal in orde
. En ik ga idd gewoon proberen om met een open mind naar daar te gaan, we zien wel hoe het loopt hè.
ZusJacobs schreef:Gaaf! Gefeliciteerd.
De mensen die in de paarden werken of werk zoeken, waar kijken jullie allemaal? Ik zit nu vooral op Workaway (niet echt perse een paardensite maar wel af en toe wat te vinden) en YardandGroom, maar dit is vooral sportgericht en betaalt (als in stalmedewerker) en ik zoek meer een stage. Dus werk voor kost en inwoning en leermogelijkheid.
Ik vraag dit omdat mijn zoekopties een beetje verdwijnen, ik google nu op random stallen en mail mensen waarvan ik denk dat ze mij kunnen helpen maar tot nu toe weinig resultaat.
maar ik woon nu ook al een jaar in USA en mijn engels is erg sterk.

vaxie schreef:@_MelisS ja, via bokt markt! eigenlijk is het heel grappig gegaan. ik was helemaal niet (meer) op zoek naar een werkvakantie, maar toen ik na een avond met m'n studievereniging (en een paar wijntjes op) op bokt keek zag ik de advertentie opeens op de homepage. toen heb ik gelijk gereageerd met het idee van: kans van 1 op 23522113456, wie niet waagt?Ik was blijkbaar de eerste reactie, en ik werd de volgende dag gelijk gebeld voor een kennismakingsgesprek. zo serieus had ik er nog helemaal niet over nagedacht!
ZusJacobs schreef:Gaaf! Gefeliciteerd.
De mensen die in de paarden werken of werk zoeken, waar kijken jullie allemaal? Ik zit nu vooral op Workaway (niet echt perse een paardensite maar wel af en toe wat te vinden) en YardandGroom, maar dit is vooral sportgericht en betaalt (als in stalmedewerker) en ik zoek meer een stage. Dus werk voor kost en inwoning en leermogelijkheid.
Ik vraag dit omdat mijn zoekopties een beetje verdwijnen, ik google nu op random stallen en mail mensen waarvan ik denk dat ze mij kunnen helpen maar tot nu toe weinig resultaat.