Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZusJacobs schreef:Gaaf! Gefeliciteerd.
De mensen die in de paarden werken of werk zoeken, waar kijken jullie allemaal? Ik zit nu vooral op Workaway (niet echt perse een paardensite maar wel af en toe wat te vinden) en YardandGroom, maar dit is vooral sportgericht en betaalt (als in stalmedewerker) en ik zoek meer een stage. Dus werk voor kost en inwoning en leermogelijkheid.
Ik vraag dit omdat mijn zoekopties een beetje verdwijnen, ik google nu op random stallen en mail mensen waarvan ik denk dat ze mij kunnen helpen maar tot nu toe weinig resultaat.
vaxie schreef:@_MelisS ja, via bokt markt! eigenlijk is het heel grappig gegaan. ik was helemaal niet (meer) op zoek naar een werkvakantie, maar toen ik na een avond met m'n studievereniging (en een paar wijntjes op) op bokt keek zag ik de advertentie opeens op de homepage. toen heb ik gelijk gereageerd met het idee van: kans van 1 op 23522113456, wie niet waagt?Ik was blijkbaar de eerste reactie, en ik werd de volgende dag gelijk gebeld voor een kennismakingsgesprek. zo serieus had ik er nog helemaal niet over nagedacht!
ZusJacobs schreef:Gaaf! Gefeliciteerd.
De mensen die in de paarden werken of werk zoeken, waar kijken jullie allemaal? Ik zit nu vooral op Workaway (niet echt perse een paardensite maar wel af en toe wat te vinden) en YardandGroom, maar dit is vooral sportgericht en betaalt (als in stalmedewerker) en ik zoek meer een stage. Dus werk voor kost en inwoning en leermogelijkheid.
Ik vraag dit omdat mijn zoekopties een beetje verdwijnen, ik google nu op random stallen en mail mensen waarvan ik denk dat ze mij kunnen helpen maar tot nu toe weinig resultaat.