Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fangio schreef:Volgens mij had Kirri een Zweeds vriend, nee?
Zelfs in Jönköping was ik blij dat ik de auto van m'n ouders mee had, daar had mijn oude koekblikje het ook niet gered denk ik. Zou dan zelf ook gaan voor in Zweden een andere auto kopen als ik het nog eens over doe. En spijkerbanden! Woonde boven op een berg, maar aangezien ik wist dat ik nog terug zou gaan nooit spijkerbanden gekocht, omdat je daar toch niks mee kan doen in Nederland. Toch een paar keer m'n auto beneden aan de berg achtergelaten voor de veiligheid xD
mijn vriend is zweeds maar als het in Göteborg niet lukt probeer ik het gewoon in Borås, daar wonen mijn schoonouders
mijn vader en zusje wonen nog in nl en derest van mn familie, tuurlijk mis ik ze maar heb verder geen heimwee terwijl ik dat altijd heb gehad.
heerlijke grote ruimtes!
dat is een leuke winkel! En echt huge!!
ik heb alles van eskadron en die duurdere merken alleen de hoofdstellen van hööks vind ik mooi maar dan kan ik ook naar växjö als ik iets nodig heb. In växjö zit ook een charlies maar die is niet zo groot.
Moest altijd alles zelf betalen dus budget voor eskadron en dat soort merken had ik nooit =P
maargoed de een verzameld postzegels en ik verzamel dit haha.
ik was ook nooit iets hoor, vind ik zonde