Zwarte Cross 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

desi92

Re: Zwarte Cross 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 02:43

Pff net terug op de crew camping. Leuk afgeloten met collega's. Nu nig tm donderdag hier de afbouw werken en vrijdaf personeelsfeest vanuit feestfabriek en da heb ik ook echt weer even genoeg zwartecross gehad voor t komende jaar

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 07:05

Hoorde dat t gister ook alweer zo druk was op t terrein. Mn vriend heeft zowat de hele middag en begin vd avond op de camping gezeten i.v.m. de drukte. Straks ga ik m weer ophalen, ben benieuwd.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:27

Ik vond de zwarte cross zeker geslaagd en ik heb vrij weinig van de drukte gemerkt. Voor mij is de zwarte cross zeker voor herhaling vatbaar :j

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:59

Ik vond het een uitermate mooi feestje gister! Zeker voor herhaling vatbaar en volgend jaar gaan we gewoon het hele weekend. :D
Heb vooral genoten van BZB en The Opposites. Verder ook nog het een en ander van de cross gezien, oa de specialklasse. Wat een gave karren kwamen voorbij zeg!
Qua eten en wc's vond ik het goed geregeld. Hoefde nooit lang te wachten voor de wc's en deze waren opzich ook nog wel redelijk schoon. Vond het ook fijn dat je bij de eetstandjes veel keuze had, de enige optie ik nog miste was een Mexicaans eetstandje maargoed Oosters was ook erg lekker. :-)
Al met al een zeer geslaagde festivaldag gister. :-)

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:24

Dat met de wc's ben ik helemaal met je eens, voelde lichtelijk echt genaaid dat wij wel moesten betalen, maar t waren wel fijne toiletten verder haha
Heb echt een super leuk weekend gehad op de camping en feest terrein, laatste dag totaal geen stem meer en te brak om nog het terrein de tenten in te gaan. Dus de hele dag bij de crossbaan gezeten en savonds bij de tent

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:31

kom ff binnenvallen, hier ook een zwarte crosser... net op het laatste moment meegevraagd om te helpen, we hebben een supercross gehad en dan ook nog met mijn heldin Tante Rikie op de foto...
mijn Zwarte Cross 2014 kan niet meer stuk, wat een feest.....

en nu ff bijkomen

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:35

Wij zijn zaterdag een dag geweest , en echt wat n super feest!!
Wat groot en wat mooi. Echt super! Volgend jaar gaan we met de groep een heel weekend! Zijn al een beetje aan t kijken naar caravans of campers haha.
De wc''s waren niet altijd schoon... maar verder wel goed geregeld!
We hebben met zn 3en een mooi aandenken aan dit super feest. we hebben een piercing laten zetten haha... Een vriend een tongpiercing, vriendin een dermal en ik een tragus hahah.
Kleinigheidje houd je toch.. Moet wel zeggen op t moment van het zetten deed t niet zo'n pijn , de pijn wordt al minder dus dat scheelt! Op naar volgend jaar maar dan zonder piercings :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 15:31

Wat was het een feest! Donderdag uiteindelijk om 9 uur vertrokken en we liepen net naar de ingang toen 't vuurwerk begon van de camping die open ging. We stonden vlak bij café 'de Nekslag' op de camping.
Was voor mij de eerste keer en van begin tot eind genoten! Een bak met geld uitgegeven, veeeeeel te veel gedronken, heel veel geschreeuwd, gezongen, gedanst, gelachen, rare dingen gezien en zelf gedaan en bijna niet geslapen.
Net gedoucht, 't water was gewoon zwart! En een poging gedaan om m'n benen weer schoon te krijgen.. Gister lag ik heerlijk op 't veld bij Jovink en ik viel dus even in slaap. Hadden m'n maten met een stift allerlei rare kreten op m'n benen geschreven _O- Stelletje! Gelukkig wast geen watervaste!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:24

Hier nog een heeeeele tevreden zwarte crosser!
Een fantastisch weekend gehad! Veel te weinig geslapen maar voel me helemaal top nu haha. Ben nog steeds helemaal enthousiast :P

Hebben heerlijk op de camping gezeten vanaf donderdag en ik wil volgend jaar zeker weer =D

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:09

xSannee schreef:
Hier nog een heeeeele tevreden zwarte crosser!
Een fantastisch weekend gehad! Veel te weinig geslapen maar voel me helemaal top nu haha. Ben nog steeds helemaal enthousiast :P

Hebben heerlijk op de camping gezeten vanaf donderdag en ik wil volgend jaar zeker weer =D

JAAAAA prutsmuts! <3 wat een feestje was het, volgend jaar gaan we weer :D

ellen12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:28

De eerste keer zwarte cross maar volgende jaar sowieso weer.

Jongens deden mee met de wagens dus was ook erg leuk om te zien!

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:31

Wij zijn vanmiddag terug gekomen van de cross. Eerste x en meteen van begin tot end. Man o man, wat een machtig weekend was dat! Donderdag al meteen besloten om volgend jaar weer te gaan.
Vond het super geregeld. Duurde idd effe voor je kon douche, maar verder niks te klagen gehad!
Ben benieuwd of er nog bokkers helemaal achter op de camping hebben gestaan
Nu maar gouw de ogen dicht doen, over een paar uur de wekker weer.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:35

Wat is achter? Wij stonden vlakbij 't laatste café.. Als je 't terrein op kwam naar rechts toe lopen..
Ik vond de douche echt super snel gaan! Ben vorig jaar naar Pinkpop geweest, daar duurde 't echt eeuwig, daarbij vergeleken was je hier zo binnen. Alleen de waterdruk was niet optimaal _O- Zondag heb ik me d'r dan ook niet meer aan gewaagd, ik vond 't wel best!

Ik vond het werkelijk prachtig.. Volgend jaar willen de jongens weer met de caravan!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 21:45

wij stonden redelijk vlak bij het laatste badhuis. hoorde bij de jongens die naar vrijwel iedereen prutsmuts hebben geroepen, misschien weet je t dan? _O-

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:10

WAUW. Wat een fantastische 4 dagen waren dit. Deze gaat sowieso in de geschiedenisboeken :+:

Nu lekker nagenieten :+: Ik kan nu al niet wachten tot volgend jaar .... :+:

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:20

Wij stonden naast een witte party tent waar 1 jongen met een aantal meiden in sliepen. De andere buurtjes waren jongens uit Drenthe en Hellevoetsluis. Vlakbij het laatste badhuis :).

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 22:25

Oh nee daar stond ik niet echt.. Niemand van jullie gecrasht in 'De Nekslag'? Allemachtig, daar heb ik vannacht het einde nog meegemaakt..
Moesten jullie trouwens blazen op de terugweg? Ik was om 12 uur gestopt met drinken en overgegaan op spa blauw maar ik was toch niet zeker of ik wel voldoende bloed in m'n alcohol had zitten..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:11

Bij ons moesten we allemaal blazen inderdaad. (4 autos) die met de caravan was op het nippertje er door maar die had ook gewoon de hele avond door gedronken hoor!

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 23:19

Vol adrenaline nog, ritme compleet door de war en een nieuw stopwoordje rijker, ga ik die gezelligheid echt missen!
Wát een feest zeg! Top dit! :D

De wasmachine draait al op volle toeren! Wat een stank kwam er uit mn tas zeg, toen ik die weer open deed... Nouja niet heel gek na al die bier-douches... :')

"Zwarte-cross-virus" begint hier nu wel langzaam door te komen, begin verkouden te worden en heb af en toe uitval van mijn stemgeluid. Gelukkig nog niet zo erg als Emma en Sanne, hopen dat dat zo blijft! :P

Wij stonden inderdaad vlakbij het achterste badhuis, echt ideaal! En tja... Een pisstraaltje bij de douche, maar beter iets dan niets, je voelt je in ieder geval meteen een stuk schoner! :)

Ik moest inderdaad ook blazen zoals Sanne al zei, maar maakte me daar totaal niet druk om! Hadden wel flink geluk bij diegene die met de caravan reed inderdaad! Was nog even spannend!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:27

Ik heb niet hoeven blazen, maar was ook voor 7 uur savonds al onderweg naar huis.

Ik hoorde trouwens van de "schoonmakers" dat het achterste badhuis bij de nekslag dus het schoonst was. Die jongen vertelde ons dat bij het badhuis bij de overgang naar festivalterrein vrouwen hun vieze tampon in de douche uittrokken en in de douche lieten liggen. Echt gatverdamme!!! Hoe komt men (nouja, vrouw dus) er op om zoiets uberhaupt te doen?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:04

Oeh das ranzig... Mss eens een idee voor ze om nou eindelijk eens een keer prullenbakken in de badhuizen te zetten??? 8)7 8)7 8)7

Sta je daar met je make up remover watjes en alles... Kan je t nergens kwijt.. Tsja.. dan maar op de grond? :?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 10:56

Oh serieus, gadverdamme! Maar sowieso, hoe verzin je het om je tampons daar neer te gooien.. Je hebt toch nog wel enige vorm van hygiënische gedachten in je?
Idd prullenbakjes zouden geen overbodige luxe zijn geweest in 't badhuis! Ik draag geen make-up dus voor mij maakte dat niet uit maar heb er idd genoeg gezien die dat wel deden..

Fijn dat jullie door de controle zijn gekomen!
Ik ben weer aardig bijgeslapen.. Wasmachine gister idd meteen aangezet!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:15

I'm alive!

Maan wat een weekend! Zo veel gezien. Ik zat bij het infopunt en het was een tenniswedstrijd. Zo veel volk gezien. 2 dagen uitverkocht en prachtig weer gehad! Ik kan nu wel huilen dat het er op zit. Maar mogelijk sta ik volgend jaar weer op dezelfde plaats! Ze waren erg tevreden over ons. Gelukkig :D :D

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:33

bij ons in het badhuis hingen wel plastic zakjes aan de hekken naar buiten voor afval!

de eerste dag was dit ook het enige badhuis met warm water op de hele cross _O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:53

Zo ik ben ook weer in het land van de levende te vinden!!

Was wel weer een leuk weekendje! Programma vind k alleen wat minder.
Baal ook wel dat het echt elk jaar weer drukker word. Je kan echt goed het verschil merken met toen ik voor de eerste keer ging. Je kan niet normaal meer in de mega tent komen. Staat bomvol en 60 graden daar binnen :r :r
Heb de BZB en nog wat andere dingen dus ook compleet gemist daardoor, erg jammer!

Toe Maar op de reggaeweide was wel echt super vet! :D

Schuimparty vond ik weer het leukste van t hele weekend :D *\o/*

Verder hadden we echt een topplek op de camping! Helemaal vooraan, tegenover het badhuis, walhalla en munten verkoop, echt top!

Vond idd dit jaar ook dat de WC's veel beter schoon werden gehouden. Heb geen uberranzige oliebol gezien iig!