Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Mag ik weten welk appartement jullie huren Mchill? Wij zoeken nog voor oktober een appartement aan het strand in miami
Deijs schreef:kost het veel om naar Amerika te reizen? vliegtuig, hotel etc.
Douraque schreef:Normaal zitten wij in Miami beach, standaard hetzelfde appartement dat we al ong 10 jaar huren maar dat vond ik nu iets te duur geworden. Ga denk ik dit keer wel uitwijken naar Fort Lauderdale
Mchll__ schreef:Douraque schreef:Normaal zitten wij in Miami beach, standaard hetzelfde appartement dat we al ong 10 jaar huren maar dat vond ik nu iets te duur geworden. Ga denk ik dit keer wel uitwijken naar Fort Lauderdale
Welk appartement is dit als ik vragen mag
In Fort Lauderdale heb je (denk eigenlijk zoals overal wel) appartementen waar je echt NIET wilt zitten, omdat wij al zolang gaan ken ik de meeste wel dus als je iets gevonden hebt en je wilt weten of dit wat is mag je hem doorsturen (als ik het niet ken zal ik even mijn ouders vragen).
Douraque schreef:Mchll__ schreef:
Wij zitten standaard in Best Western Oceanfront, Miami North Beach. Het is een hotel van Best Western, maar alle kamers hebben standaard een woon- en een slaapgedeelte incl. keuken. Direct aan het strand en je hebt iedere dag een goed ontbijt inbegrepen. Ideaal, maar ik twijfel gezien de prijs
TessaVB schreef:Nog 5 dagen...![]()
Oeh, thanx voor die Tripadvisor tip Katja! Ga die app direct downloaden!
Heb alles al klaarliggen.Helicoptervlucht geboekt, kaartjes voor Brooklyn Nets gekocht, de gospeltour door Harlem geboekt en alvast €100,- omgewisseld in dollars.