Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 17:30

Haha ik moet hier ook wel een beetje om lachen.
Maar natuurlijk niet leuk voor jou dat je je zo rot voelt nu.
Ben maar blij dat je niet nog meer van die koekjes hebt gesnoept..
Eigenlijk wel raar dat die koekjes gewoon vrolijk op tafel worden gezet in de pauze.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 17:40

Ja dat vind ik dus ook niet kunnen. Leg dr een briefje op ofzo zodat iedereen het weet.

Nou het gaat nu alweer wat beter met me. Het is nog niet helemaal uitgewerkt maar in ieder geval wel heel veel minder.

Christiene

Re: Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 20:06

jeetje, en die staan er dus altijd voor mensen op tafel..
raar zeg!

ik zou dat ook niet leuk vinden!

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 00:08

sorry linn maar het is echt grappig :+

Ik noem dit dus geen drugs :D

maar vind het dus wel grappig dat het noodlot van een gulzige dame zo hard moet toeslaan, bekijk het als straf voor jouw gulzigheid

Afbeelding

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 10:30

Christiene schreef:
raar zeg!

Nee dit staat er zeker niet altijd. Maar er hebben wel eerder gewoon koekjes of chocola ofzo op tafel gestaan en dat is dan dus gewoon voor iedereen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 10:32

betadine schreef:
sorry linn maar het is echt grappig :+

Ik noem dit dus geen drugs :D

maar vind het dus wel grappig dat het noodlot van een gulzige dame zo hard moet toeslaan, bekijk het als straf voor jouw gulzigheid

[ Afbeelding ]

Er zat marihuana in, dat noem ik toch wel drugs. En zo gulzig vind ik het niet, je mag toch best een koekje nemen als die op tafel staat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:33

Hihihi eigenlijk is het wel enen kleinnnn beetje grappig :Y)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:21

ja maar dat zijn sigaretten en alcohol ook. Je gaat er allesinds niet van dood van eens een hapje marihuana. Begrijp wel dat je je slecht voelde erdoor vooral als je dit nog nooit gedaan hebt kan het toch lelijk tegenvallen, maar je hebt het overleefd en dan kan er best mee gelachen worden, toch ?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 14:36

Mwah ik kan er nog niet heel erg om lachen, ik verafschuw drugs en dat soort dingen, dus ik wil het gewoon echt niet in me lijf hebben en dat is nu dus wel gebeurd.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:12

Ach zou me er niet te druk om maken je leeft nog :)
Tot wanneer blijf je nou?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:25

Ook ik moest er om lachen :')

Niet druk om maken, er is niks aan de hand :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 16:27

quera schreef:
Ach zou me er niet te druk om maken je leeft nog :)
Tot wanneer blijf je nou?

26 oktober vlieg ik terug.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:29

Iets later dan mij dus :j

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:35

nou je kan behoorlijk ziek worden van wiet, en al helemaal als je niet in de gaten hebt dat je je daardoor zo raar voelt, je kan behoorlijk in paniek raken, en wie weet wat je dan gaat doen...
het is dus aan de ene kant wel lachwekkend, omdat je t zo vertelt, maar eigenlijk is het dat helemaal niet..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 16:54

enomis123 schreef:
nou je kan behoorlijk ziek worden van wiet, en al helemaal als je niet in de gaten hebt dat je je daardoor zo raar voelt, je kan behoorlijk in paniek raken, en wie weet wat je dan gaat doen...
het is dus aan de ene kant wel lachwekkend, omdat je t zo vertelt, maar eigenlijk is het dat helemaal niet..

Nou precies, zo voel ik me exactly! Ik was best in paniek omdat ik echt dacht dat ik een of andere ziekte had waar ik niet vanaf wist en wat nu opeens naar boven kwam. En ik dacht ook: oooh als ik nu dood ga dan zit ik hier in Spanje en dan heb ik me moeder en iedereen thuis niet meer gezien. Dusja ik was best in paniek en werd er heel depressief van. Gewoon echt geen goede/fijne ervaring dus en daarom kan ik er nu gewoon echt nog niet om lachen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 18:29

_Linn_ schreef:
Christiene schreef:
raar zeg!

Nee dit staat er zeker niet altijd. Maar er hebben wel eerder gewoon koekjes of chocola ofzo op tafel gestaan en dat is dan dus gewoon voor iedereen.

oja ik bedoelde eigenlijk ook gewoon koekjes.. en dat het raar is dat er dan ineens spacekoekjes staan.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 15:20

Pfoe het is echt warm vandaag! Ik mag niet klagen want daar in NL is het vast prutweer....

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:28

Nee, hoor hier was het best wel lekker, droog en zonnetje. 16 graden. Dus goed te doen.
's nachts wel koud, 4 graden, nu koelt het ook weer af.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-12 16:23

Oke nou hier was het vandaag denk wel een graad of 30. In de zon dus best goed warm.... blijft volgens de komende 4 dagen wel zo en dan wordt het weer iets koeler.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 21:55

dat word wennen als je terug komt.. dan is het hier de wintertijd alin en vast kouder weer dan in spanje..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 14:37

Pfffoooeee het is zoow warm! We gingen met ze 4en een buitenrit maken. De komende anderhalve week gaan we dat vaak doen want de paarden moeten makker worden. Volgend weekend (dus niet aankomend) gaan ze namelijk naar Tariefa. De eigenaar heeft daar 3 hotels afgehuurd en gaat daar volgens mij ze verjaardag vieren. Er komen dus super veel mensen. De mensen kunnen ook buitenritten gaan maken en daar gaan dus 5 of 6 van onze paarden heen. Nog 5 andere paarden komen ook daarheen. Elske moet die groepen gaan begeleiden en dat vind ze nu al eng omdat ze dus niet weet of die mensen kunnen rijden ofzo. Dus de paarden moeten wat makker worden buiten en dus gaan we nu buiten rijden (lekker op tijd met de voorbereiding hahaha ahum!) Ik reed vandaag op me schat Brio en hij was echt hartstikke braaf. Daar kan je op zich ook wel iemand op zetten die niet zo goed kan rijden. Daphne is ook voor mensen die niet goed kunnen rijden omdat zij braaf is. Echter is Daphne's probleem in een groep dat ze gaat trappen naar andere paarden en soms omhoog komt, dat is dus niet de bedoeling. Hopelijk wordt dat minder deze week, vandaag wilde ze mij bijna trappen maar Elske was er net op tijd bij. Ook kwam ze schijnbaar een keer omhoog toen we gingen galopperen (niet mega hoog ofzo hoor, maar voor mensen die niet kunnen rijden misschien toch wel erg. En 1 bok kan je wel uitzitten maar als ze door blijft gaan.....)
Dusja veel voorbereidingen deze week dus. Ezotico en Bandolero gaan ook mee omdat ze ook wat paarden gaan presenteren. Dus Ezotico's manen zijn er nu net afgegaan. Die waren allemaal verschillende lengtes maar wel wat langer. Nu heeft die dus een sportkapsel, eigenlijk heel lelijk.... Bandolero's manen moeten er ook nog een keer af.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 15:18

Gadver wat een *PIEP* dag. Ik ben vanmorgen van Util gevallen. Ik ging samen met Nimue een buitenrit maken. Alles ging echt gewoon helemaal goed totdat ik weer op wilde stappen na het dichtmaken van een hek.
De heenweg was dat geen probleem, toen had ik dat hek ook open en dicht gedaan en toen kon ik gewoon normaal opstappen. De terugweg echer niet. Ik wilde bijna in het zadel gaan zitten toen Util raar ging doen en naar voren stoof ofzo, ik kwam achter het zadel terecht, Util ging ervandoor en toen viel ik. Util galoppeerde er meteen heel hard vandoor.
Ik heb wat gehad aan de lessen zaal- en valtraining op de paardenhouderij want ik viel zoals het hoort, schijnbaar draaide ik in de lucht. Ik viel uiteindelijk op me buik. Ik heb schaafwonden op me buik, een 'hapje' vel uit me heup en me rechter grote teen doet zeer want die is dubbel gegaan. Verder is me broek stuk op 2 plekken, een winkelhaak op me knie en een scheur aan de zijkant. Daar baal ik nog het meest van want het is mijn spijker rijbroek en die is nog niet zo oud en ik vind hem echt heel mooi.

De rest van de dag was onwijs chaotisch. De hoefsmeden waren er, Pedro was er niet om de stallen te mensen vandaag en dus kwamen 2 wwoofers het doen maar die deden meer als een half uur per stal erover. En zo nog een paar dingen, gewoon echt een rotdag dus! Nu even relaxen en dan om 6 uur weer gaan werken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:21

Balen zeg! Was paard weer makkelijk te vangen? Ongelukken zitten n een klein hoekje helaas, had ik ook in tunesie mogen uitvinden :Y) hopelijk morgen niet al te veel spierpijn :+:

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 15:22

lifaya schreef:
Balen zeg! Was paard weer makkelijk te vangen? Ongelukken zitten n een klein hoekje helaas, had ik ook in tunesie mogen uitvinden :Y) hopelijk morgen niet al te veel spierpijn :+:

Paard is naar huis gerend. Elske heeft hem bij een hek kunnen pakken. Wij moesten dus die hele weg terug lopen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:31

Wat vervelend :(:)
Hopelijk morgen weer een goede dag en weer lekker buiten rijden!