Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Have fun!
tis wel echt allemaal nieuw voor me. Sturen met mijn benen enzo. Ik kom met mijn voeten niet bij de buik (ze liggen er niet tegen aan) dus moet ik me mee in spannen om aan te drijven enzovoort
is echt wennen. Heb natuurlijk al zolang geen les meer gehad of serieus in een bak gereden
Maar vind het pleasure wel heel comfi zitten
lifaya schreef:ik vond zipper erg leuk, denk dat ik dat paard ook wel blijf rijdentis wel echt allemaal nieuw voor me. Sturen met mijn benen enzo. Ik kom met mijn voeten niet bij de buik (ze liggen er niet tegen aan) dus moet ik me mee in spannen om aan te drijven enzovoort
is echt wennen. Heb natuurlijk al zolang geen les meer gehad of serieus in een bak gereden
Maar vind het pleasure wel heel comfi zitten

ze hebben ook een veelzijdigheidszadel.
Blanket schreef:Ben benieuwd naar de foto's Renee!Over de rijfoto's houd ik maar mijn mond, anders ben ik weer de zure pruim.

Maar we gaan Renee's topic niet verpesten dus graag verder via pb als dat nog nodig is.
miss dat ik er nog 1 hier koop maar was nog niet de perfecte hoed tegengekomen
Deze paarden worden hier op feedlots getraind als echte werkpaarden, daar is het gewoon bikkelen voor hun, daar word niet gelet op hoe laag of hoog ze lopen, het belangrijkste is dat ze goed reageren op hulpen en snel bewegen zodat het werk gedaan kan worden
Niet alle paarden gaan naar een feedlot natuurlijk, maar het zijn hier wel meer gebruikdieren dan hobby 
maar er zijn een paar die idd bijna de hele dag binnen staan, en als ik het zo zie vinden ze dat niet erg want het stikt buiten van de vliegen
Maar de rest staat buiten
en de jaarlingen brengen dagdeel buiten door in de weide met elkaar