Wintersport 2011/2012 deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:05

A Sankt Johanner :D ! Lekkerrrrr :9 !
Doe Walter en Werner (Hochfeldstadl) maar de groetjes van me (Caroline) en zeg dat Walter mijn zonnebril heel moet houden :+ .
(Omg, wat benijd ik jou -O- !!)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:08

Ga het proberen, en als het niet lukt, jammer dan. Ben in Oostenrijk om te boarden en niet om te internetten. :D

Laptop gaat trouwens wel altijd mee. Kan ik gelijk foto's op de pc zetten en bewerken, hoef ik me niet te vervelen als we even aan het uitrusten zijn op de kamer.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 00:39

Tas inpakken is niet gelukt :+ Valt ook meer onder het idee 'hoe eerder ik begin met m'n tas inpakken, hoe eerder ik het idee heb dat het vakantie is'
Wel sneeuwfilmpjes gekeken en weer een nieuwe muts afgehaakt :D

Mee eens Fee, internet kan de rest van het jaar weer! (hoewel ik het toch wel fijn vind om even 2 tellen te kunnen checken)

Vervelen zal ik me niet gok ik zo :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:46

Ja dat vind ik ook wel fijn. Zal de eerste twee dagen ff wennen zijn dat ik niet kan internetten op mn mobiel maar een ramp? Nee! :D

Ik ga nu lekker slapen. Want dat betekend dat als ik straks wakker word, er weer een nachtje minder geslapen hoeft te worden voordat we gaan! :))

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 00:48

Veel te druk met lol maken waardoor je niet eens door hebt dat je internet mist :D

Heb me ook voorgenomen om de komende week vroeg naar bed te gaan zodat het sneller de 24e is :)) (oke, momenteel mislukt)
Welterusten!

Mitch_Beauty

Re: Wintersport 2011/2012 deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 08:43

Bij mij is tas pakken ook mislukt :') vandaag dan maar beginnen...

Ik moet nog wat huiswerken tijdens de vakantie dus ons lappie gaat ook zeker mee!

Nog 52 uur en dan gaan we! *\o/*

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:48

hihi allemaal druk bezig met de tas inpakken!

ik ben gister een dagje naar snowworld geweest, en ga volgende week nog een dagje naar winterberg :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:07

Internet doen ze niet aan in t gehucht waar ik zit :+ Of iig geen wifi.
Maar bij de VVV hebben ze een computer staan die je kunt gebruiken, maar ja dat is ook zo'n gedoe he! (zit overigens wel recht tegenover ons huisje)

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:12

Dat is inderdaad niet zo handig Maaike! Wij zitten in een heel traditioneel gebied, maar wifi hebben ze er wel! :D

Leuk leuk Astrid! Ging het goed?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:52

Sterre schreef:
A Sankt Johanner :D ! Lekkerrrrr :9 !
Doe Walter en Werner (Hochfeldstadl) maar de groetjes van me (Caroline) en zeg dat Walter mijn zonnebril heel moet houden :+ .
(Omg, wat benijd ik jou -O- !!)

Waar zit de Hochfeldstadl? Zegt me zo niks :P Dan moet ik eerst even de duitse vertaling hebben om het te vragen, ben echt een noob wat talen betreft :')

Wij kunnen altijd internet lenen in de schneebar. Wie zit daar nu trouwens in Sterre, weet je dat?

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 10:56

Ik ben meestal een week bezig met inpakken. Niet dat ik daadwerkelijk een week bezig ben, maar meestal zet ik een week van te voren mn koffer klaar, en gooi ik er elke dag wat in haha. Gewoon omdat ik er zo'n zin in heb. Ik heb zelfs al zin in de reis van 10 uur en de wc's op de Duitse snelwegen, gewoon omdat het erbij hoort. :')

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:09

Mitch_Beauty schreef:

Ja t ging echt heel goed, de kleine bochtjes gaan nu super :D Ik vind t zo jammer dat ik niet nog een keer op wintersport mag haha

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 11:27

Franse wc's dan dat is niet eens een wc te noemen.. Maar de tolwegen zijn wel chill!

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:16

Goodmorning!

Ik had me al eerder gemeld, maar het daarna te druk om het nog echt bij te lezen hier. Maar heb braafjes globaal bijgelezen :D

Voor mij nog maar een paar dagen, vrijdagnacht vertrekken we naar Kirchberg. Er was toch nog iemand??

Al mijn oude ski-spullen zijn uitgegraven en gedeeltelijk vervangen. mijn 17 jaar oude skischoenen vertrouwde ik niet meer, dus nu een paar rossignol's gekocht. In de uitverkoop ook nog even een nieuwe broek en jas, zodat ik heel modieus ook nog eens kan afwissselen :D.

De sneeuw ziet er goed uit, en ik hoop dat dat ook zo blijft, de laatste keer in Kirchberg was een drama, er lag toen niets meer, geen dalafdaling mogelijk etc.

Wie nog volgende week in Kirchberg?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:38

Hinata schreef:
Ik ben meestal een week bezig met inpakken. Niet dat ik daadwerkelijk een week bezig ben, maar meestal zet ik een week van te voren mn koffer klaar, en gooi ik er elke dag wat in haha. Gewoon omdat ik er zo'n zin in heb. Ik heb zelfs al zin in de reis van 10 uur en de wc's op de Duitse snelwegen, gewoon omdat het erbij hoort. :')

Ja!!! leuk :D en het slap prutsmuts in de bus :P

Rochiril , chill he die uitverkoop! :D

Zo, ik ga officieel snowboarden. heb net een bevestiging gekregen van mijn omboeking.
Ik ga het gewoon doen! heb de nodige protectie (kont,helm,rug) dus ik zeg.. gewoon gaan met die banaan!

Hebben jullie trouwens altijd je jas aan?
Vorig jaar was het helemaal niet koud en met het zonnetje erbij, was een dikke trui genoeg. af en toe met een bodywarmer er over heen.

Moet nu wel alvast mn outfits bedenken haha, heb een grijze jas.. 2 broeken: bruin en wit/heel licht grijs. en een paarse bodywarmer..
verder nog 2 witte dikke truien, en een beige speciaal voor wintersport.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:41

Als t warm is ski ik vaak in een dikke fleecetrui, heerlijk vind ik dat!! :) Die gaat ook zeker weer mee!
Ook wel eens in fleecetrui plus bodywarmer geskied, ook prima.

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:42

Ja die uitverkoop was top :D nieuwe set in het zwart met neon roze.
Mijn andere set is Wit/lichtblauw (niet zo handig als het zicht slecht is trouwens ;) )

IK heb eigenlijk wel altijd een jas aan, als het warmer is dan zorg ik gewoon dat ik niet teveel onder mn jas aanheb. maar ben wel een beetje een kouwkleum ;)
Heb in de zomer wel eens geboard op een gletscher, in t-shirt.... lijkt een goed plan totdat je valt, was ook wat minder :P

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:45

Ik heb soms een paar truien aan met pully eronder, en andere keer een jas. Ligt een beetje aan welke broek ik aandoe haha en aan het weer natuurlijk. Maargoed, uiteindelijk heb ik het bijna nooit koud tijdens het boarden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:46

Met boarden eigenlijk bijna wel altijd, met skien niet. Met boarden val ik nog weleens en bij een trui schiet al die sneeuw in mijn broek. Met een jas heb ik daar geen last van.

Zit even foto's te kijken maar vorig jaar toch wel in een vest geboard.
Afbeelding

Truien daar vind ik het trouwens wel snel doorheen waaien als je een beetje vaart hebt.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:48

astriidj schreef:
Mitch_Beauty schreef:

Ja t ging echt heel goed, de kleine bochtjes gaan nu super :D Ik vind t zo jammer dat ik niet nog een keer op wintersport mag haha

Mooooi! Nou ja dan heb je iets om naar uit te kijken voor volgend jaar! En een goede reden om heeel vaak indoor te gaan :D

Spullies zijn gekocht, nu nog koffer inpakken vanmiddag en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Ik heb ook fleecejes al snowboard ik eigenlijk altijd wel met jas, gewoon vanwege het vele zitten en vallen :')

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:49

capopjekop schreef:
Waar zit de Hochfeldstadl? Zegt me zo niks :P Dan moet ik eerst even de duitse vertaling hebben om het te vragen, ben echt een noob wat talen betreft :')

Wij kunnen altijd internet lenen in de schneebar. Wie zit daar nu trouwens in Sterre, weet je dat?

De Schneebar heet Hochfeldstadl ;) https://www.facebook.com/#!/pages/Hochf ... 3365691678 .

Werner staat achter de bar en Walter is er op de tijden dat het druk is :+ . Heb van het WE mijn zonnebril bij hem in de auto laten liggen en hij stuurde me een SMS dat "zijn" bril zo raar aanvoelde :)) .

Het sneeuwt nu overgens als een dolle in SJ ;) .
Laatst bijgewerkt door Sterre op 15-02-12 12:51, in het totaal 2 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:51

Ohh op die fiets, wist niet dat dat ding een naam had :D Dat zijn dus weer andere dan vorig jaar? Die van afgelopen jaar vonden we niet zo leuk, we willen stiekem kale Marcus terug.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 12:59

Mijn helm trouwens :D
Afbeelding

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:03

Werner is ook super +:)+ en Walter is een van mijn allerliefste vrienden ;) ; hij is al wat ouder, komt uit München, woont inmiddels al weer een paar jaar in SJ en helpt als het druk is.
Die van vorig jaar heet ook Markus, maar is idd niet te vergelijken met de kale Markus :P !

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 13:41

Help ik krijg weer stuiteraanvallen :')

Ga straks even foto's enzo kijken die hier gepost zijn, lukt niet zo makkelijk nu op foonie.

Heb eigenlijk altijd wel mn jas aan. Die wind gaat idd wel door je trui heen. 1 Keertje heb ik wel in mn pulli geboard, maar dat was in een minifunpark waar we ook de tassen enzo op 1 plek hadden gedumpt dus had m wel bij de hand :)

:):) :):)