Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
willemlover schreef:Ik heb trouwens nog een vraagje, we hebben onze reis geboekt via Oad reizen. Nu hebben we de reisbescheiden al een tijdje geleden ontvangen maar geen tickets. Wel hebben we een heen en terugreis bevestiging. Ons werd verteld dat dit onze "tickets" zijn. Weet iemand of dat klopt?
_SteR_ schreef:Oh ok, toch al meer 'wel' reacties dan ik had gedachtIk zat eraan te denken het niet te doen (ik hou écht niet van prikken) en gewoon goed uit te kijken met wat je eet en drinkt. Aan de andere kant, mócht je daar ziek worden, dan sla je jezelf wel voor je kop idd..
Nadir schreef:_SteR_ schreef:Oh ok, toch al meer 'wel' reacties dan ik had gedachtIk zat eraan te denken het niet te doen (ik hou écht niet van prikken) en gewoon goed uit te kijken met wat je eet en drinkt. Aan de andere kant, mócht je daar ziek worden, dan sla je jezelf wel voor je kop idd..
Je kunt aan de buitenkant van het eten/drinken niet zien dat er iets mis mee is. Ik ben ook bang voor prikken, maar ik heb het ook gedaan. Voor je het weet is het klaar, je voelt er niets van.