Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rachelll schreef:ik krijg er de kriebels van...als je op bookings kijkt dan lijkt alles wel uitverkocht, maar als je het hotel boekt is het nog niet boekbaar...snap er geen sikkepit van en weet niet wat wijsheid is. maar voorkeur is absoluut oranjecamping! ook ik heb mij aangemeld voor HHH nieuwsbrief! is zo gaaf! entree is 10 euro, daar komen we ook wel weer overheen! haha!
blacknorton schreef:mooi dat er al een aantal het allemaal uit zoekt en hier neer zetscheelt zoeken
soms ben ik wat laks in dit soort dingen. vorig jaar voor me stages beide vlieg/boot tickets ook last minute geregeld. zelfde voor hotels onderweg
maar dat was deels laagseizoen (down under)
Fortuna22 schreef:Haha ja dat zou wat zijn!
Las net op de site van het HHH dat ze dit jaar ook aan entree kaarten doen...pfff
Vanaf 2012 gaan die in de verkoop.
Heb me er ook maar voor aangemeld!Das pas een feestje!!
http://www.hollandheinekenhouse.nl/registratie.html
Javayo schreef:hotels kon vanaf eind juni geboekt worden, in ieder geval de ibis die ik gebeld had. van booking.com schrok ik ook eerst, maar goed, bij hotels blijkt het dus niet volgeboekt te zitten, dus zal wel de strategie zijn om zo mensen gek te krijgen en voor de gekste prijzen te laten boeken.