Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Jeetje wat zit je dan op een k*t traject zeg Courses. Ik hoop voor jou dat ze heel snel echt iets er aan gaan doen..
HELP; ik heb jullie hulp nodig.. Ik moet morgen naar Brussel Zuid/Midi.. En welke tijd ik ook kies, ik moet tussen amsterdam en rotterdam een toeslag betalen voor de internationale treiN???? sinds wanneer is dat zo?
Ik moet van Hoogkarspel naar Brussel morgen. Hellpppp!
NS' schreef:Voor dit traject wordt een toeslag berekend
10:56 Amsterdam Centraal 15a Schiphol Int. Trein (NS Hispeed) +
Reisdetails: Toeslag , Fiets meenemen niet mogelijk , Reserveren mogelijk
11:36 Rotterdam Centraal 4
Courses schreef:Ik heb hem nou toch echt even helemaal zitten met mijn 'horror' traject.
We hebben al paar keer aangekaart dat er meer coupés moeten ingezet worden [gewone, normale dubbele stoptreinen] gezien de trein hier van 7:39 [Utrecht Centraal - Zwolle] altijd hélémaal stampvol zit, gezien dit dé trein die 90% heeft als ze het eerste moeten beginnen. Nu hebben we al een paar keer gehad dat er een [wat ik 99% zeker weet] oude intercity op ons traject reed, en dus ook s'morgens. Dit zijn eenvloerige treinen met amper zitplaatsen en dus ook geen trappen, wat nog minder zitplaatsen betekent. Vanmorgen kwam die dus wéér aan, en de trein zat al stamp en stamp vol dus ik zag de bui al helemaal hangen. Het was verdorie net een koeientrailer! We konden gewoon niet bewegen anders zaten we tegen iemand anders aan, er was amper echt genoeg lucht in die trein [ik ben niet snel duizelig enzo in kleine ruimte's etc, totaal niet maar ik werd echt helemaal licht in m'n hoofd enzo] en het was serieus 4 coupés! Dat was het! We waren allemaal echt pissed want iedereen betaalt genoeg voor de trein om in ieder geval fatsoenlijk vervoert te worden, en niet als een stel koeien op elkaar gedrukt.
Dat het een druk tijdstip is, ala, maar dit is gewoon bezopen.
Neem aan dat de NS zelf genoeg hersenen heeft om uit te rekenen dat als een normale, 2vloerse stoptrein al propvol zit smorgens om die tijd dat een oude intercity die lading passagiers écht niet gaat trekken.
Het is overigens niet voor het eerste dat er gezeur is op dit traject, schijnt al vaker gewoon te weinig materiaal ingezet te zijn op ons traject. Dat word nog lachen met de winter. En om de 4 weken hebben we bijna wel iemand op ons traject voor de trein zitten dus ik merk al wel weer dat het allemaal lekker meezit.
Sorry hoor.![]()
MarrieLeen schreef:Hmm geen idee MoonChloe, sorry..
Maar SimoneDV, dan kan je toch gewoon een trein later nemen?
MarrieLeen schreef:Ja, is de laatste tijd idd dat ie van 18 gaat, heel apart! Moest ook zoeken toen ja.![]()
En normaal staat de ic naar Den Haag er altijd al, en daar kan je dan lekker in gaan zitten.
Maar nu dus niet meer, doordat die naar Rotterdam er tussen is gekomen.