Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nu heb ik eigenijk een vraag over skischoenen.
) en mijn moeder heeft van die hele hippe dure schoenen met tig verstel knopjes en die gebruikt toch mijn schoenen omdat ze die veel beter vind zitten
En ik gebruik ze toch niet meer.

Sinds vorig jaar zijn de schoenen van salomon uit, met dat vervormbare schuim erin, waarbij je moet föhnen, net als bij schaatsen. Dát lijkt me pas echt fijn... alleen een beetje aan de prijs nog
) waren met die schoenen.
250€ is nog best te overzien...
Ethelate schreef:Wirobelgje schreef:ik ben net terug van short-ski (voor mij short-board) in Italië.
Sella Ronda
het was erg leuk, heb alweer bijgeleerd.
Mooi gebied he! De dagtocht gemaakt?
Ik ga in maart een week naar Flachau en in mei naar de Dutch week in Val Thorens
Afgelopen week een Burton Balance board gekocht, hele flexibele plank dus ben echt heel benieuwd, wil hem testen!!!
Nefertarie ziet er mooi uit op de foto's!

Ethelate schreef:Wirobelgje schreef:ik ben net terug van short-ski (voor mij short-board) in Italië.
Sella Ronda
het was erg leuk, heb alweer bijgeleerd.
Mooi gebied he! De dagtocht gemaakt?
Ik ga in maart een week naar Flachau en in mei naar de Dutch week in Val Thorens
Afgelopen week een Burton Balance board gekocht, hele flexibele plank dus ben echt heel benieuwd, wil hem testen!!!
Nefertarie ziet er mooi uit op de foto's!
Dit jaar voor 't eerst boarden! ( ski al 8jaar. ) haha klinkt
Alleen nog 1 les bij uithof zodat k weet waarvoor ik die techniek heb geoefend! 

De voorspelling
Tempraturen: tussen de -2 & -11!