Wat lees ik in je onderschrift, Klaasje, ga je met BNers naar Egypte? Wie gaan er allemaal nog meer mee dan? Wel lekker hoor, en zo snel al, ik moet nog 3 weken wachten...
Sissi87
Geplaatst: 12-09-09 11:42
Even een SPOED vraagje. mag je paracetamol en ibuprofen meenemen naar egypte? Ik hoorde net namelijk van iemand dat ze het daar zien als drugs? Niet dat ik daar ergens in een cel beland?
Tuurlijk mag dat, ik denk dat iedereen dat wel meeneemt, ik heb het tenminste tot nu toe altijd meegenomen op vakantie, ook naar Egypte.
Sissi87
Geplaatst: 12-09-09 12:25
Oke ibuprofen dus ook? Kword er altijd een beetje zenuwachtig van als ik net m'n koffer heb ingepakt en hoor dat, dit of dat niet meemag. Want ja het is toch geen europa!
Ik ben ook voor 25 jaar beschermd en ben heel blij dat ik die enting heb gehad. Ging deze zomer naar Mexico en daar had ik 't ook voor nodig.
Ik ga in december samen met mijn ouders en broertje en die willen zich niet laten enten. Moeten ze dan speciale dingen laten ofzo? Ik weet mijngod niet waar je hepatitis van kunt krijgen daar.
Even een berichtje vanuit Sharm el Sheikh, het is hier fantastisch! Prachtig weer (moet je wel tegen kunnen), ontzettend gezellig en een super hotel.
Zit hier met een aantal artiesten, fans en cameraploegen enzo. Heb fotoshoot gehad voor de Panorama en Party, 2 avonden video opnames gehad voor de Tros (geloof ik?) en overdag ook opnames, en lekker zonnen enzo. Heeeeerlijk!
Heb ook gesnorkeld, wat geweldig zeg. Een heeeele mooie wereld onder water.
Ik ga er weer vandoor, zo weer optreden en opnames..Hihi.
Voor diegene die nog gaan, have fun! Zondag kom ik terug en dan zal ik foto's plaatsen.
Euhm, niet HELE bekende ofzo, veel streekartiesten. De wat bekendere zijn o.a. Eric Diceb (van de Pizzahut, Big Diet, etc), Johan Vlemmix en Dirk Meeldijk. Verder veel mensen die regionaal een beetje zijn doorgebroken zeg maar
Storm
Geplaatst: 16-09-09 18:13
Ojjaaa, Eric Dikeb ken ik nog wel, maar of je díé wil zien in zijn zwembroek, hihi Johan Vlemmix zegt me ook wel wat. Moet jij ook zingen daar?