Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky94 schreef:Ik heb m toevallig een paar dagen geleden aangevraagd maar dat stelt niet zoveel voor. Had een paar uur later een approved status in mn email.
Maar hoe ze daar bij de douane mee omgaan weet ik niet. Ik ga misschien onverwachts in juli nog even naar Canada maar omdat het nog niet zeker is, ik niet wist hoe lang die aanvraag duurde en hij nog geen €5 was had ik m voor de zekerheid maar alvast aangevraagd
Blacky94 schreef:Ik heb m toevallig een paar dagen geleden aangevraagd maar dat stelt niet zoveel voor. Had een paar uur later een approved status in mn email.
Maar hoe ze daar bij de douane mee omgaan weet ik niet. Ik ga misschien onverwachts in juli nog even naar Canada maar omdat het nog niet zeker is, ik niet wist hoe lang die aanvraag duurde en hij nog geen €5 was had ik m voor de zekerheid maar alvast aangevraagd
Blacky94 schreef:De site van citizenship and immigration zelf, ben je $7 pp voor kwijt.
Ik heb m op mn telefoon ingevuld maar ik zal ff de link voor je opzoeken
Edit;
http://www.cic.gc.ca/english/visit/visas.asp
Anthea schreef:Kun je niet beter een gewone creditcard aanvragen? Ben je dat geld niet kwijt als je je prepaid creditcard kwijt raakt?