moonsparkle schreef:Een beetje westkant tot aan alesund ongeveer en dan via het binnenland terug. Als ik lees via Google klinkt het of het in september gauw kouder wordtje hebt natuurlijk sowieso geen garantie maar afgelopen kampeertrip was het soms in de nacht 4 graden en dat was echt afzien ondanks dikke mummy slaapzak en kruiken, als je dan overdag op kunt warmen is het nog best oke, maar als je dan een regenachtige koude dag treft
Ik zou voor juni gaan! Afgelopen september in Zweden geweest en vond het toen al erg fris. Ik gok zo dat Noorwegen nog wel iets kouder is?
Daarnaast blijft het in Juni veel langer licht maar dat is aan jezelf of je dat als voordeel of nadeel ervaart.
je hebt natuurlijk sowieso geen garantie maar afgelopen kampeertrip was het soms in de nacht 4 graden en dat was echt afzien ondanks dikke mummy slaapzak en kruiken, als je dan overdag op kunt warmen is het nog best oke, maar als je dan een regenachtige koude dag treft 
. Onze buren hadden enkeldiep water tot halverwege de voortent. Wij hebben het nagenoeg droog gehouden gelukkig. Vandaag nog een grijze dag, maar einde van de middag knapte het flink op en morgen schijnt de zon weer. 
Gelukkig zandgrond en uiteindelijk trekt het wel snel de grond in. Hier stond het water in de bijkeuken, ik had de wasmachine aanstaan en die kon het water niet afvoeren. Straat stond ook blank en water liep een eind de oprit op maar ons huis ligt gelukkig wat hoger. Zag wel dat ze op het Hof flink water binnen gehad hebben. Ze zijn het wel gewend, het is ieder jaar hier wel te doen dat alles blank staat.