Cinderella schreef:In november begint de kerst editie toch? Ik zou daar zo graag naartoe willen.
Ja! en dat is echt een aanrader...
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Keet schreef:Ik zou het niet doen maar maak gebruik van de rider switch. En neem een hotel wat dichtbij het park ligt dat ze tussen de middag kunnen rusten. Kyriad bijvoorbeeld
ShadowFax schreef:We dachten daar in de Efteling ook gebruik van te maken, maar de kleine meid wilde overal in maar handig om te weten dat ze het in Disney ook hebben.
We hebben alle hotels bekeken in de buurt die aangesloten zijn bij Disney. Voorheen ook altijd zelf gezeten met een aanbieding, maar prijzen reizen nu de pan uit. Dus dat doen we niet. We hebben een duo kinderwagen waar ze alle 2 graag in slapen, dus daarvoor hoeven we het niet te doen. Na Disney reizen we verder naar onze andere vakantiebestemming. Vandaar dat we niet in een mega duur Disney hotel willen.
Trui schreef:Hoi! Ik ga met kerst naar Disney voor 3 dagen. Zijn er nog echte tops en flops waar ik rekening mee moet houden?