Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morgen ga ik bellen.

. Doorsnede van de boom onderin ruim 50 cm zo niet meer. Maar eerst inderdaad rustig laten drogen
.alles bij elkaar is het ruim 1 m3 aan grotere stukken hout van een boom. En een grote overvolle kruiwagen met goed net groter dan aanmaak hout. En een kuubszak aan kleine takjes. Dat was dan jaren en jaren aan leven en veel mirabellen geven. Een puberstek staat ernaast, die is teruggesnoeid in de hoop dat deze wat fatsoenlijker kwa model wordt en kan blijven staan zonder de muur, dak of dakgoot van de garage te slopen, en de vers geplante baby die gekocht en gepland is deze week.
ik moest eigenlijk volgende week de griepprik in nederland maar kan het me niet veroorloven ziek ervan te zijn ivm te druk. Aangezien we hier (helaas) toch nog niet wegkomen kan ik nu er ziek van worden. Ik red het nog niet om terug rijden en zeker niet binnen 1 dag, dus helaas jammer stemmen dit jaar voor het allereerst kan niet gebeuren. Ik baal ervan maar de bus kwam tussendoor en we moeten met twee bussen terug rijden. De nieuwe laten staan is geen optie. Gv kan pas met kerst deze kant weer mee op.
En uiteraard daarna een lang praatje. Je komt hier bijna nergens weg zonder een sociaal gesprek. Zelfs de garage deed daar aan mee 
. Blijft bizar dat het een nederlandse bus is geweest
Maar het is niet anders.
Nou ik ook meest van de tijd niet. Zo ook zijn zoon en vrouw
hij praat nogal onduidelijk.
En is gaan zoeken met de auto. Rondgereden nergens de man te zien natuurlijk. Hij kwam ook naar binnen nog wat natrillend van schrik en opluchting. Een paar minuten later hop bonk bonk op de keukendeur. nog een buurman aan de deur
. Die was ook al opgetrommeld en gaan rondrijden met zijn auto. Ze stonden op het punt de gendarmerie te bellen al. Ach gossie.
Die had een gezellige avond. Ik snap de jonge achterbuurman wel hoor. Als je papa niet op zijn standaard tijd terug is ga je uit van het ergste.

en hier heb vooral geen haast.
Bij de apotheek, de dame voor me ging er even rustig voor zitten. Daar weten we nu ongeveer alles van
en ook bij ons rustig de tijd voor wat gebep over en weer. Bij de supermarkt ook. Vooral kalm aan doen. Een hoop handjes schudden of een boks mannen die elkaar omhelzen gekus rondom. Net wat meer oog voor elkaar. De tweede buurman schilder spreken we bijna dagelijks ricting gemeente container.of hij zoeft langs met zijn brommobiel en stopt voor een praatje. We zullen hem missen na zijn verhuizing

wel erg moe en voetpijn nog steeds, stomme dystrofie