USA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:07

Ik zit er bovenop :D

Nadir

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 14:17

Ik weet 11 maanden van te voren echt nog niet waar ik heen ga op vakantie :+
Wij boeken meestal in december/januari voor juni.

Ik zou gewoon boeken Grit, of wil je gaan in een drukke periode op je werk?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:25

Ik kijk wat voor aanbieding ik tegenkom. Toevallig dan voor juni al vastgelegd omdat die ticket voor Barbados zo goedkoop was. Ik krijg heel makkelijk vrij van werk, maar heb dan ook 38 werkdagen aan vakantiedagen :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:55

Grit schreef:
Ik zit te wachten op goedkeuring van mijn werk, heb nu twee tickets Boston inclusief autohuur voor nog geen 1550 euro. Maar wil pas boeken als mijn verlof goedgekeurd is en dat gaat mij niet snel genoeg!

Ik heb ook altijd een printje bij van mijn ESTA, maar het hoeft niet en er is ook nog nooit naar gekeken/gevraagd. De gegevens staan gewoon in hun systeem.

Bij inchecken in NL stond er een stel naast ons waarbij de ESTA dus niet in het systeem stond en waar er naar een printje gevraagt werd ;) die hadden ze niet en dus moesten ze wachten tot alles geregeld was.
Als ze een printje hadden gehad, had het voor hun en iedereen achter hun in de rij een hoop ellende gescheelt ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 14:57

Ik verwacht dat het wel kan, ik ben de eerste voor die periode, maar wil het wel zwart op wit hebben voor ik boek. Vanaf half oktober gaan er nieuwe werkdagen/tijden in en dat zijn ze nu nog in het systeem aan het verwerken.

Douraque schreef:
maar heb dan ook 38 werkdagen aan vakantiedagen :D
:wow:
Ik iets minder :+ , kan 4 weken en 2 dagen opnemen per jaar.

Keet, waren ze dan met een printje akkoord gegaan? Dat is toch hartstikke fraudegevoelig.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:01

Nadir schreef:
Ik weet 11 maanden van te voren echt nog niet waar ik heen ga op vakantie :+

Hier hetzelfde! Plan meestal niet zo ver van tevoren, met uitzondering van een langere reis naar Australië.
Op mijn planning stond niet eens dat ik 2x naar Amerika zou gaan dit jaar :))

Oh dat is wel een lekker aantal vakantiedagen Douraque! :j
Barbados lijkt me ook heel mooi, ben benieuwd als je er geweest bent volgend jaar!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:14

Buiten kerst en juni t/m september kan ik redelijk gemakkelijk vrij krijgen. Maar we moeten het wel echt plannen.
Mijn vriend heeft een bedrijf, dus die moet het afstemmen. Mijn schoonouders moeten in die tijd thuis zijn, die zorgen dan voor onze hond. Op stal kan ook niet iedereen tegelijk weg gaan. En als we bij mijn broer logeren, moet het ook bij hun nog uitkomen.
Gelukkig hebben we geen kinderen, dus zijn we niet afhankelijk van schoolvakanties :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:22

Grit schreef:
Keet, waren ze dan met een printje akkoord gegaan? Dat is toch hartstikke fraudegevoelig.

Dan hadden ze in ieder geval meer informatie gehad om het op te zoeken en dergelijke. Mensen wisten zeker dat ze het hadden aangevraagd en dat het was goedgekeurd. Maar hadden het niet uitgeprint.\
Toen gaf de medewerker aan dat als ze het uitgeprint hadden het allemaal makkelijker had geweest (daar kwam het op neer, niet exacte woorden)
Toen waren wij klaar, dus heb de rest niet gehoord.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 15:50

Een printje van het ESTA formulier meenemen hebben wij nooit gedaan. Daarbij vind ik het ook wat vreemd want adh van je paspoortnummer kunnen ze toch opzoeken of je toestemming hebt? Wat heeft dat printje dan nog voor meerwaarde?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 15:54

Wij hebben ook nooit een printje van onze esta mee, wordt namelijk zoals nadir zegt adv je paspoortnummer opgezocht

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:15

Jehhh...eindelijk zomervakantie. Dinsdag naar New York. Daarna naar Chicago en via Niagera falls terug naar New Yersey.
Door mijn fout bijna mijn vriend niet mee. Ik had zijn esta aanvraag gedaan maar het verkeerde geboortejaar ingevuld. Gelukkig dat ik er op stond de aanvragen uit te printen anders waren we er op schiphol achter gekomen

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:00

Een maand rondgebanjerd in het westen (en een paar dagen in het oosten), helaas weer veel te snel voorbij. Zit op LAX in een hele saaie terminal (het is 05:00 u, alle winkeltjes zijn nog dicht) te wachten op vlucht naar Houston. Gelukkig is er wifi. :-)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 13:30

Goede terugreis Dallista!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:29

Hoi allemaal! Ik heb hier een hele tijd meegekletst maar op den duur het topic een beetje uit het oog verloren. Na twee mooie reizen staat er weer een nieuwe reis naar Californië op de planning en ik ben als onderdeel van de voorpret al lekker aan het bedenken wat ik wil gaan zien :D Ik ga waarschijnlijk weer naar Vegas om lekker te chillen en voor wat zongarantie, dus ik zoek tips wat betreft hotels aan The Strip! Wie kan me hiermee helpen? Goede prijs kwaliteit verhouding en geen verborgen kosten (liefst gratis parkeren) is wat ik zoek. :)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:53

Wij hebben in Circus Circus gezeten en dat was goedkoop. Ook een keer in de Mirage gezeten, dat is een middenklasse tot luxe hotel afhankelijk van je kamer. En dat was de beste keuze, wat een heerlijk hotel met een prachtig zwembad.

Kijk op trivago.com voor goedkope aanbiedingen

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 19:24

Wij zaten in NYNY, geloof dat dat een middenklasse hotel is. Wij waren erg tevreden, volgens mij was het parkeren gratis maar dat weet ik niet meer 100% zeker.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:28

Ach en is je hotel niet gratis parkeren parkeer je bij t hotel ertegenover? Haha

Laatste keer had ik mooi hotel maar niet op de strip. Wel heel betaalbaar voor z'n klasse. Van de winter zit ik in bellagio, kan nog geen verslag geven maar verwacht dat t goed is haha.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 02:18

Ik vond Circus Circus ook een prima hotel, maar nog wel vrij ver lopen vanaf de 'echte' strip.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 03:11

Wij hebben ook Circus Circus geloof ik.

Vanmiddag aangekomen in Bryce en met z'n tienen bier zitten drinken op het terras. Vreselijk gezellig. Morgen gaan we met z'n tienen naar de live Western show :') :')

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 04:43

Is dat net buiten de entree van Bryce? Daar staat ook zo'n bord, elke dag vanaf 19.00 uur show. Ben benieuwd hoe dat is Berdien. Wij sliepen vlakbij in Tropic. Hotel was prima, de pizzeria waardeloos :D
Met z'n allen bier drinken klinkt ook goed! :j

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 08:20

Op Schiphol, hoera. Met beide beentjes weer op eigen vertrouwde bodem. En zwaar gejetlagged, zoals altijd, maar dat is het wel waard. ;-)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:03

Ik kan het niet begrijpen dat ik al weer bijna een week terug ben.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:22

Is hier iemand wel eens in Oklahoma (City) geweest?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:36

purny schreef:
Ik kan het niet begrijpen dat ik al weer bijna een week terug ben.

:(:)

Ik ga misschien in NYC meeten met een host(couchsurfing) en mocht dat goed voelen 1 nachtje daar blijven zodat hij me alle must see spots kan laten zien. Hij heeft mij zelf gecontacteerd dus ben benieuwd :Y) wil toch wel ca 3 a 4 dagen in de grote stad doorbrengen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:46

Gaat zo hard, zo had ik het geboekt en leefde ik helemaal naar de vakantie toe, zo zat ik in het vliegtuig en zo vertrok ik er alweer terug naar Nederland. Ik heb alleen nog steeds niks gehoord van mijn Alcatraz trip.
Ik had al van te voren een kaartje gereserveerd voor Alcatraz. Zo bleek toen ik bij het bureau aankwam wat de kaarten uitgeeft mijn reservering helemaal niet door de operator was doorgegeven. Ik moest maar na 10.30 terug komen want dan gingen ze andere kaarten uitgeven waarbij de mensen niet waren gekomen. Dus als het even had tegen gezeten kon ik helemaal niet naar Alcatraz omdat er geen kaarten meer waren. Ik heb dit uiteraard doorgegeven op het reisbureau en die zouden erachteraan gaan...
Volgende week maar eens bellen als ik nog niks gehoord heb.