Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heeft er nog iemand interesse in een renault trafic van 2012 met net geen 230000 km op de teller? Met oprijplaat en desgewenst zonder stickers? Geen keuze ivm een stukje regelgeving dat ik gemist heb kennelijk. En waar we vanmiddag achterkwamen. Door de rolstoelstatus komt hij zo niet door de control technique heen in Frankrijk. Geen andere keus dan mijn busje in Nederland te verkopen en een in Frankrijk te kopen.
Sjit maar is niet anders. cissy schreef:karuna schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feestje? Goed nieuws?
Belastingdienst?
een deel van die hobbel is genomen. Ik ben er nog niet maar accoord voor uitschrijving is er nu ook. Sterker nog dat moet heel rap na terugkomst in nederland.
motor en scootmobiel zijn op te lossen. Bus is helaas onoplosbaar. Die moet eigenlijk hals over kop verkocht worden bij thuiskomst. Want onverzekerd mag ook niet geparkeerd worden openbaar. Overzetten op gv is heel erg peperduur kwa wegenbelasting omdat meteen de rolstoelstatus die hij heeft eraf vliegt. Normaal kan dat wel maar bij uitschrijven is dat meteen foetsie helaas kwamen we gistermiddag achter
Nou sinds 1999 een keer. Ga je bij de uwv zoeken, is dat van voor de digitalisering en is er niks meer van terug te vinden. Daar moet ik dus over bellen.
ik vind een portie vanaf 2013, de andere gaat vanaf 2020
tjsa. Daar heb ik niks aan dus. Kortom vol in de stress want heel veel in te korte tijd. Maar hier kom ik ook wel weer doorheen.
de voordeur is wel opgedoken inmiddels maar een van de monteurs is ziek dus dat wordt pas november. Geen probleem. Geeft mij tijd wat in nederland te regelen.
heel veel nederlanders met huizen in die hoek. Drie boompjes opgehaald mirabellen, stoofpeer en een kweepeer.
die dus hier een heel stuk goedkoper is dan in nederland gekocht. Vers half geimporteerd door de garage en komt op een tijdelijk kenteken tot de definitieve er is. Wit, saai, twee schuifdeuren en heel erg uitgebreid met meer dan ik nodig heb (cruisecontrol, trekhaak, navigatie, een soort offroad stand
en meer, alleen voor de cd s moet ik een draagbare cd speler vinden) en euro 6 diesel met ad blue bijvoeging. De nieuwere heel licht en soepel rijdende en makkelijk koppelende opvolger van mijn grijze gebakje.
Maf wel ik kocht mijn grijsje met net 6 jaar en net geen ton. Deze is net geen 6 jaar en net minimaal over de ton. Hopelijk kan ik die oprijden.
arme bus en een totaal niet geplande uitgave. Maar ja zonder bus ben ik redelijk kansloos verloren. Kortom alles loopt weer zoals niet gepland. Vol verrassingen en zo
hier zat het vanmorgen rond de 85/90 km per uur. Ik ga even een rondje rondlopen om te zien of er schade is.

maar ja niks aan te doen

Kost een jaar of wat maar dat is nu ook klaar. Eindelijk duidelijkheid wat echt zoveel stress scheelt. Ik voel me kilos lichter emotioneel nu. Ik weet nu voor het grootste deel waar ik aan toe ben. Eindelijk
waar alles ok leek is er nu weer totale onduidelijkheid.
En is de stress weer vol terug en nog een beetje erger zelfs. Waar de digitale brieven erg duidelijk zijn. Belde de buurman van gv op dat er ook papieren brieven waren. Gevraagd die te openen en daarin staat precies het tegenovergestelde dan de digitale brieven.
Nou dat weer. Pffff niemand te bereiken natuurlijk en nu een weekend nagelknagen.
en is de keuken nog een chaos met de boodschappen.
haloween liedjes in het frans met tekst
, een halloween daarna en halloween grappen, van alles heb ik de text meegekregen om te leren. een potje triominos en halloween dingen fröbelen. Gv heeft in de tussentijd een paar partijtjes 4 op een rij gedaan met een dorpsgenoot. Net pas thuis.
die gaan we morgen wassen en drogen. 

het hele dorp let op haar en helpt waar kan, echte saamhorigheid.

maar groots in activiteiten en elkaar helpen.