Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Indestal schreef:Hoe is die brand ontstaan? Is het daar dan droger en warmer dan normaal?
Quebelle schreef:Wij hebben net een weekje Kreta achter de rug, vertrekken vanavond terug naar België. Vind het zeker een mooier eiland dan Cyprus, waar we vorig jaar gezeten hebben. Wel zaten we daar aan de Trukse kant, misschien dat ik het daarom wat minder vond. Ben geen fan van de 'plakkerigheid' tegenover toeristen in Turkije, ik word graag met rust gelaten op vakantie en ook vond ik alles wat vuiler en minder verzorgd. Keeta is absoluut properder en de mensen zijn heel vriendelijk maar laten je met rust.
We zitten hier in het zuiden, nabij Plakias en hebben 6 dagen een auto gehuurd. Moet je hier ook echt doen of je ziet niets van het eiland. Gisteren Loutro bezocht, een heel leuk klein havenstadje alleen bereikbaar met de ferry uit Sfakia. Daarnaast ook de archeologische site in Phaistos en Knosses bezocht, Rethymno en Spilli, en nog heel wat andere kleine stadjes en stranden. Zeker een aanrader, al heeft het hier heel de week boven de 30 graden gezeten.
Electra63 schreef:kimberly1995 schreef:Zijn er nog specifieke dingen nodig voor een vakantie in Griekenland of een Grieks eiland?
Reisstekker, waterschoenen?
Waterschoenen soms en je kan er alles kopen, zeker in de toeristische gebieden. Reisstekker is niet nodig, ik neem wel altijd een verlengsnoer mee
Bonnelover schreef:Quebelle schreef:Wij hebben net een weekje Kreta achter de rug, vertrekken vanavond terug naar België. Vind het zeker een mooier eiland dan Cyprus, waar we vorig jaar gezeten hebben. Wel zaten we daar aan de Trukse kant, misschien dat ik het daarom wat minder vond. Ben geen fan van de 'plakkerigheid' tegenover toeristen in Turkije, ik word graag met rust gelaten op vakantie en ook vond ik alles wat vuiler en minder verzorgd. Keeta is absoluut properder en de mensen zijn heel vriendelijk maar laten je met rust.
We zitten hier in het zuiden, nabij Plakias en hebben 6 dagen een auto gehuurd. Moet je hier ook echt doen of je ziet niets van het eiland. Gisteren Loutro bezocht, een heel leuk klein havenstadje alleen bereikbaar met de ferry uit Sfakia. Daarnaast ook de archeologische site in Phaistos en Knosses bezocht, Rethymno en Spilli, en nog heel wat andere kleine stadjes en stranden. Zeker een aanrader, al heeft het hier heel de week boven de 30 graden gezeten.
Waar zat je in Plakias, welk hotel. Wij willen in sepember ook naar die omgeving.