Geniet ervan!!
Ik ben mijn foto's aan het uitzoeken, zal vanmiddag of morgen wat foto's plaatsen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lifaya schreef:Ik zit met een dubio. De goedkoopste tickets zijn alsnog 1100 euro, ongeacht waar ik kijk. Ik overweeg om dan maar gewoon 3 weken new York te doen, bij het John f Kennedy vliegveld en dan van daaruit van new York Penn station naar Albany met de trein. Is maar 3 uur en scheelt toch al dik 300 eurodan doe ik Kansas maar een andere x... Hoe spijtig het ook is. Dan ga ik kijken of ik een paar dagen in Manhattan zou kunnen bivakkeren en een beetje rondneuzen en dan dus naar Albany.
Yasmine schreef:lifaya schreef:Ik zit met een dubio. De goedkoopste tickets zijn alsnog 1100 euro, ongeacht waar ik kijk. Ik overweeg om dan maar gewoon 3 weken new York te doen, bij het John f Kennedy vliegveld en dan van daaruit van new York Penn station naar Albany met de trein. Is maar 3 uur en scheelt toch al dik 300 eurodan doe ik Kansas maar een andere x... Hoe spijtig het ook is. Dan ga ik kijken of ik een paar dagen in Manhattan zou kunnen bivakkeren en een beetje rondneuzen en dan dus naar Albany.
Je ging met nieuwjaar, toch? Logisch dat de tickets dan zo duur zijn. Feestdagen (Kerst en nieuwjaar) zijn altijd duurder en er zijn zoooooveel mensen die dan naar NYC willen. Sowieso is 2 maanden op voorhand behoorlijk laat om te boeken, wat betekent dat het duur is.
Keet schreef:Van JFK naar Penn oid kan je heel makkelijk met de Airtrain. Gaat best snel, kost iets van 5/10 euro geloof ik
vorige x een week van te voren geboekt geloof ik hahahaha. Geld voor al mijn reizen, waar ik ook heen ga.

dus ik moet een nieuwe aanvragen.
lifaya schreef:Keet schreef:Van JFK naar Penn oid kan je heel makkelijk met de Airtrain. Gaat best snel, kost iets van 5/10 euro geloof ik
Is dat gewoon 1 enkele trein die je dan moet pakken? Gisteren beetje rondgekeken maar ik zag dat het allemaal met 1 overstap was en ca 48 min duurt, wat opzich geen probleem is. De treinen daar zijn sowieso goedkoper als vliegen haha. Enkeltje naar Albany is op z'n goedkoopst 41 dollar.
Ik had dit iig 2 jaar geleden ook. Maar dan zou ik idd beter dus buiten de spits om kunnen reizen. Ik kan ook gewoon weer met 1 koffer komen en dan weer een tweede koffer daar kopen
heb ik vorige keer ook gedaan. voor 40 dollar heb je bij de walmart een prima koffer die als handbagage meekan 
het is geen word bestand of PDF namelijk
ik ga met bijna lege handen daar heen haha
Ik moet mijn verlof wel een weekje opschuiven omdat ik dus wat later terug kom dan verwacht
zal rond 16 dec vertrekken en rond 5 januari terug komen