Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Veel plezier.
). Genoeg plekken waar je terecht kunt voor kost en inwoning. Eileen_ schreef:Workaway is maar 20 euro voor 2 jaar. Dat is t zeker weten waard, vooral tijdens het reizen (stel dat t niet bevalt oid). Daarnaast heb je helpx.net, wat ik zelf zeker aanbeveel. Zelfde als workaway, maar een andere website met veeeel meer hosts in Canada.
Daarnaast hoor ik ook vaak positieve dingen ovsr yard and groom en Wwoofers.
Vaak als je ergens een goede plek hebt waar het klikt, reis je zo viavia. Zo zit ik nu bij een paardentrainer en volgende maand ga ik waarschijnlijk naar Canmore (in Banff national park) om een aantal dagen paard te rijden, zo goed als gratis
Het is gewoon de kunst om een goede host te vinden, en dan ga je zo van plek naar plek!
Familie van Marilyn (waar ik overigens bijna een jaar zat en in Juni ook weer terug ga). Hier help ik 3x in de week bij haar, zij heeft 7 Tennessee Walking Horses en doet shows en trailriding met ze (iets totaal anders, zo gaaf!). De andere 4 dagen in de week werk ik bij een paardentrainer. Super gaaf en leer super veel. Druk druk druk, werk 7 dagen in de week met paarden. Met vaak 12 uur per dag doordeweeks. Weekend iets meer relaxed, maar ook dan rij ik nog 3-4 paarden per dag. Maar super gave ervaring!
Maar na alle forestfires van afgelopen jaar... En iedereen is kort in hooi.. Een hooibaal kost nu 150 dollar hier. Crazy.
)
. 12 uur per dag werken is idd niet ongewoon. Maar het helpt natuurlijk enorm als je iets doet wat je leuk vindt.
.
. HippoLogic schreef:Wanneer ga je op stage?Deze zomer al dan zou ik nu een plan maken. Ik zou wachten als het om volgend jaar zomer gaat, want wie weet hoor je van andere mensen allemaal gave reistips. Als je gaat kamperen in natuurparken moet je rekening houden dat je die 3 maanden van te voren al kan boeken. Hier in BC loopt alles heel snel vol.Veel plezier.
Ik ga dit jaar eindelijk ook eens op vakantie in eigen land lekker kamperen.
). Zo heb je bijvoorbeeld de Webster Falls bij Hamilton, en verschillende rodeo's.
, moeten we tegen die tijd even kijken wie wat hoe.
Dus nee.