Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(ik krijg wat extras tussendoor soms) maar een deel van de anderen worstelen daar wat mee, twee hebben echt moeite te volgen. Die krijgen extra hulp nu.
Maar de bedoeling is ook. Daarna met de enorme load aan lesmateriaal zelf doorgaan.
de leraar is een meesterverteller. Met stemmetjes 
zin in.
Niet met de kokkin of leraar trouwens. Meer dan perfect zonder enig allergeen. Maar gedoe met de broodkopers (medecursisten krijgen opdracht brood te kopen in de ochtend). Ik mag alleen de baguette hebben. Geen gesneden bruin brood of zo, maar ze blijven stug nagenoeg niet meenemen. Vandaag heb ik de laatste restjes gereanimeerd stokbrood gehad. Hopelijk kopen ze morgen wel. Andere broodhaler maar hetzelfde gedoe met de bestelling vanvond. Leraar is steeds duidelijk. Neem stokbrood mee, ook voor hem en zijn vrouw. Maar tjsa dat geeft steeds wat gedoe. Maar niet onverwacht. Gelukkig verhongeren is onmogelijk. Amai de bergen voedsel zijn enorm. Uitgebreid frans koken.
Burp.
en ik heb zelf bergen voedsel mee ook. Alleen geen stokbrood
en de meneer waarvan ik dacht oei is ook een oei. Niet kwa nivo maar gedrag. Dat past bij het verhaal zeg maar
maar wij vrouwen kunnen hem hebben
en hebben de mannen al jammerlijk ingemaakt met petange
de reacties waren heerlijk 
Terwijl de opdracht zo duidelijk is : koop zoveel stokbroden. Voor mij is het simpel. Als iemand vraagt iets mee te nemen doe je dat zonder discussie of gedoe er zal een reden zijn waarom het gevraagd wordt. Dat is ook een onderdeel van de cursus. Opdrachten doen waardoor je frans moet spreken. En het stokbrood voor meer dingen nodig is. Niet alleen voor mij. karuna schreef:Hoe? Zonder auto en 5 kilometer lopen?Terwijl de opdracht zo duidelijk is : koop zoveel stokbroden. Voor mij is het simpel. Als iemand vraagt iets mee te nemen doe je dat zonder discussie of gedoe er zal een reden zijn waarom het gevraagd wordt. Dat is ook een onderdeel van de cursus. Opdrachten doen waardoor je frans moet spreken. En het stokbrood voor meer dingen nodig is. Niet alleen voor mij.
Meer een gesneden bruin brood lijkt nederlands dus dat kopen we
vandaag heeft de leraar het brood gekocht. En het lekkere stokbrood ook
en er was vanmorgen merengue
Een van de weinige Franse zitten die mij nog lukt.
maar klinkt verder wel echt top!
Geheel verdient.