black_kelpie schreef:mvdende schreef:Er bestaat gelukkig wél een coolpad, speciaal voor op de borst bij de Ruffwear Approach pack. Ik wacht deze week de voorspellingen nog even af, en anders ga ik snel zn ding bestellen als blijkt dat de 2 middelste weken van juni erg warm gaan worden.
Aah dank je! Deze kende ik nietIk zat al te bedenken hoe ik dat ging doen met de Swamp Cooler onder de rugzak...
Je moet de Core Cooler hebben, die maak je met klittenband aan de banden van de tuigen vast
Ik zat al te bedenken hoe ik dat ging doen met de Swamp Cooler onder de rugzak...
. Ik dacht zo rond de 22.. ik vind het nu dus ook enorm moeilijk wat ik allemaal in moet pakken. Neem maar shirtjes en vestjes mee of zo. Dan kan ik alle kanten op.
Ook ik loop straks met een 55 liter rugzak en dan heb ik het toch liever niet zó warm. Droog zou wel fijn zijn.
. Ik moet dan een kampeer plek fotograferen voor Campspace en dat is toch wel leuker in een beetje zomerse setting. En daarbij geniet ik zelf ook meer van het weekendje weg met mooi weer natuurlijk
. En een plek waar ze lekkere pannenkoeken hebben? En als ik dan toch bezig ben... een goeie Italiaan?