USA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 15:23

Oh ja, jij gaat natuurlijk weeeeeer die BSB cruise doen. Echt tof! :):)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:25

Ik heb trouwens wel de ster gefotografeerd van BSB :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:37

Ik heb er echt zin in, de thema avonden zijn: studio 54, Halloween en abc party.

Gaaf purny :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:46

Ik zal binnenkort eens wat fotootjes plaatsen, moet ze nog allemaal uitzoeken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:53

Leuk Douraque, heerlijk aftellen!

Ik heb ideale pillen waar ik mijn zonneallergie aardig mee onder controle kan houden. Bij mij lijkt het ook vaak meer de combinatie van zon en iets anders maar wat? Sommige vakanties heb ik er helemaal geen last van, afgelopen vakantie ging het toch weer mis.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 16:23

Fijn dat je het zo leuk hebt berdien!

Ik ben alweer stiekem in m'n hoofd bezig met m'n reisje steden in december heb er nou alweer zin in!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 18:10

Douraque, is het eigenlijk dezelfde cruise-route als vorig jaar?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:15

Berdien schreef:
In deze reis is het ieder voor zich :j Je kunt wel afspreken om samen te eten, maar het is geenngroepsgebeuren. Groep zelf is wel oké, er zitten wel wappies bij. Eentje verdwaald nog in de bus en stelt zich vreselijk hulpbehoevend op, weer een ander is dik over de 50 en loopt in crop tops en superkorte hotpants en dan is er nog een meisje van 24 die de hele wereld al gezien heeft maar niet in haar eentje naar de Mac naast het hotel durft te lopen, 100 meter verderop. Een divers gezelschap :))

Onze volgende stop is Moab :j Vandaag een tour per jeep door Monument Valley.

Gisteren wel vréselijk verbrand op m'n schouder. Zonnige dag op 2000m hoogte = kreeftige Berdien := %)

Fijn dat het zo goed bevalt! En dat is ook hoe de meeste groepsreizen verlopen. Vaak denken mensen dat je alles samen moet doen, maar dat valt heel erg mee :j
En van die wacko's, haha die had ik ook in mijn groep :') Levert leuke verhalen op..
Die Monument Vally tour is leuk <3

Had jij daar ooit een topic over aangemaakt Douraque, over je vorige BSB cruise?
Zag er zo leuk uit toen op de foto :D Wanneer vertrek je?

Wat zijn je plannen voor december Stephanie_M? Sorry als je het al een keer verteld hebt, maar weet het niet meer :o

Ben benieuwd naar foto's Purny!

Ik moet mijn foto's nog uitzoeken plus fotoboeken maken, nog niet echt zin in gehad.
Lig sinds terugkomst ziek thuis en een week in het ziekenhuis gelegen :=

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:40

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:47

Darah3 schreef:
Berdien schreef:
In deze reis is het ieder voor zich :j Je kunt wel afspreken om samen te eten, maar het is geenngroepsgebeuren. Groep zelf is wel oké, er zitten wel wappies bij. Eentje verdwaald nog in de bus en stelt zich vreselijk hulpbehoevend op, weer een ander is dik over de 50 en loopt in crop tops en superkorte hotpants en dan is er nog een meisje van 24 die de hele wereld al gezien heeft maar niet in haar eentje naar de Mac naast het hotel durft te lopen, 100 meter verderop. Een divers gezelschap :))

Onze volgende stop is Moab :j Vandaag een tour per jeep door Monument Valley.

Gisteren wel vréselijk verbrand op m'n schouder. Zonnige dag op 2000m hoogte = kreeftige Berdien := %)

Fijn dat het zo goed bevalt! En dat is ook hoe de meeste groepsreizen verlopen. Vaak denken mensen dat je alles samen moet doen, maar dat valt heel erg mee :j
En van die wacko's, haha die had ik ook in mijn groep :') Levert leuke verhalen op..
Die Monument Vally tour is leuk <3

Had jij daar ooit een topic over aangemaakt Douraque, over je vorige BSB cruise?
Zag er zo leuk uit toen op de foto :D Wanneer vertrek je?

Wat zijn je plannen voor december Stephanie_M? Sorry als je het al een keer verteld hebt, maar weet het niet meer :o

Ben benieuwd naar foto's Purny!

Ik moet mijn foto's nog uitzoeken plus fotoboeken maken, nog niet echt zin in gehad.
Lig sinds terugkomst ziek thuis en een week in het ziekenhuis gelegen :=

In december ga ik rondje west steden doen:) (IVM afstuderen heb k maar 2 weken)

AMS - SF
SF
SF - Monterey
Monterey - Santa Barbara
Santa Barbara - San diego
San Diego
San Diego
San Diego - LA
LA
LA
LA - LV
LV
LV
LV - NY
NY
NY - AMS

Kerst in San Diego en Oud en nieuw in Las vegas!:)
LV aan het eind omdat we dan daar O&N kunnen vieren, vanuit LV heb je altijd overstap op NY vandaar dat ondanks het slecht is met uren verzetten NY op de terugweg zit. Kunnen we nog de kerstboom bekijken:). Ennnn hopelijk central park in sneeuw <3

Verder wil ik op de dag van LA - LV naar red rock canyon, en proberen een helicoptervlucht over de west rim te doen. Zo wordt er toch nog wat natuurschoon meegenomen:).

Ik heb alle parken van de zomer natuurlijk al gezien! Alleen de kust lag van de zomer in de mist dus wie weet heb ik nu meer mazzel!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:49

Wij hebben in het verleden ongeveer hetzelfde rondje gemaakt, maar dan zonder NY en omgekeerd. Wij begonnen in LA, dan LV, Santa Monica, Santa Barbara, Monterey en SF

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:50

Haha ik heb in Juni/Juli bijna hetzelfde rondje gemaakt maar dan met parken oeps!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 18:52

Oh dat is al bijna joh Douraque :)
Jaaa, dan heb ik je topic vorig jaar gezien, super leuk!

Klinkt als een mooie route Stephanie_M! En super gaaf, kerst in San Diego en NYE in Las Vegas :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:04

Het schiet inderdaad al op, wij hebben vorige week pas ons hotel in Miami gereserveerd. Wilde dit keer wat meer luxe dus gekozen voor South Seas in Miami beach

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:15

Darah3 schreef:
Oh dat is al bijna joh Douraque :)
Jaaa, dan heb ik je topic vorig jaar gezien, super leuk!

Klinkt als een mooie route Stephanie_M! En super gaaf, kerst in San Diego en NYE in Las Vegas :D

Jaa weer eens wat anders dan wintersport haha! Nou hopen dat t in SB/LA/SD ook nog beetje lekker weer is:)

Hotels zijn ook al allemaal geboekt en auto gehuurd:)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:23

Leuk topic! Ik ben in mei ook voor het eerst naar de USA geweest! :D

Ik ben in Miami (south beach) geweest, Orlando en toen naar New York! Ik vond het echt super gaaf, west coast staat nu ook echt bovenaan mijn velanglijstje.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 20:29

Gaan ze hierna nog een cruise doen Douraque?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 20:37

Dat durf ik niet te zeggen, officieel zou de vorige al de laatste zijn vanwege hun contract voor drie cruises. Echter was de laatste uitverkocht, dat ze er nog een hebben gedaan. Maar hierna weet ik het niet, want deze is nog niet uitverkocht. Fout is geweest dat ze het zo kort op elkaar doen, veel mensen kunnen dat niet betalen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 04:01

Jaaaa Monument Valley! Zo gaaf! Ik was dikke vrienden met onze Indiaanse gids toen hij hoorde dat ik een paard had. Sterke verhalen en foto's uitgewisseld, en toen liet hij me het perfecte fotopunt zien terwijl de rest ergens anders stond te prutsen. Ghe :D Net heerlijk gegeten in Moab. Van 7 tot 7 gereisd, we zijn echt gesloopt. Morgen Arches en Dead Horse Point. Had ik al gezegd dat onze reis tot nu toe echt fantástisch is? :D

BSB-cruise heb ik dingen van gezien tijdens hun concert eerder dit jaar. Lijkt me echt hysterisch :)) maar niks voor mij.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 05:15

Wat leuk Berdien! Wij hebben in MV foto's gemaakt met zonsondergang, was ook echt gaaf Arches en Dead Horse zijn wij ook geweest, was ook mooi, maar MV. Was voor mij wel 1 vd de hoogtepunten, was ook gaaf om daar zelf rond te rijden.
We zijn nu in SF en hebben nog een hele week voordat we volgende week woensdag vanuit Lax weer naar huis vliegen.

Wat is BSB cruise :o?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 05:28

Een cruise met de Backstreet Boys waarvan ik groot fan ben :D

Edit: super dat je het zo naar je zin hebt Berdien. Ook hier is het enthousiasme aan af te lezen

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 06:29

Stephanie_M schreef:
Verder wil ik op de dag van LA - LV naar red rock canyon

Aw, leuk! Is erg mooi!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 07:00

Berdien schreef:
Jaaaa Monument Valley! Zo gaaf! Ik was dikke vrienden met onze Indiaanse gids toen hij hoorde dat ik een paard had. Sterke verhalen en foto's uitgewisseld, en toen liet hij me het perfecte fotopunt zien terwijl de rest ergens anders stond te prutsen. Ghe :D Net heerlijk gegeten in Moab. Van 7 tot 7 gereisd, we zijn echt gesloopt. Morgen Arches en Dead Horse Point. Had ik al gezegd dat onze reis tot nu toe echt fantástisch is? :D

BSB-cruise heb ik dingen van gezien tijdens hun concert eerder dit jaar. Lijkt me echt hysterisch :)) maar niks voor mij.

Bij welke organisatie was je wezen rijden?:)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:28

Berdien schreef:

Aaaaahh Arches <3 Geniet ervan! Ik hou van Monument Valley maar Moab en Arches vond ik nóg mooier!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:03

Ik zit met een dubio. De goedkoopste tickets zijn alsnog 1100 euro, ongeacht waar ik kijk. Ik overweeg om dan maar gewoon 3 weken new York te doen, bij het John f Kennedy vliegveld en dan van daaruit van new York Penn station naar Albany met de trein. Is maar 3 uur en scheelt toch al dik 300 euro := dan doe ik Kansas maar een andere x... Hoe spijtig het ook is. Dan ga ik kijken of ik een paar dagen in Manhattan zou kunnen bivakkeren en een beetje rondneuzen en dan dus naar Albany.