Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Berdien schreef:In deze reis is het ieder voor zichJe kunt wel afspreken om samen te eten, maar het is geenngroepsgebeuren. Groep zelf is wel oké, er zitten wel wappies bij. Eentje verdwaald nog in de bus en stelt zich vreselijk hulpbehoevend op, weer een ander is dik over de 50 en loopt in crop tops en superkorte hotpants en dan is er nog een meisje van 24 die de hele wereld al gezien heeft maar niet in haar eentje naar de Mac naast het hotel durft te lopen, 100 meter verderop. Een divers gezelschap
Onze volgende stop is MoabVandaag een tour per jeep door Monument Valley.
Gisteren wel vréselijk verbrand op m'n schouder. Zonnige dag op 2000m hoogte = kreeftige Berdien![]()

Levert leuke verhalen op..
Wanneer vertrek je?

Darah3 schreef:Berdien schreef:In deze reis is het ieder voor zichJe kunt wel afspreken om samen te eten, maar het is geenngroepsgebeuren. Groep zelf is wel oké, er zitten wel wappies bij. Eentje verdwaald nog in de bus en stelt zich vreselijk hulpbehoevend op, weer een ander is dik over de 50 en loopt in crop tops en superkorte hotpants en dan is er nog een meisje van 24 die de hele wereld al gezien heeft maar niet in haar eentje naar de Mac naast het hotel durft te lopen, 100 meter verderop. Een divers gezelschap
Onze volgende stop is MoabVandaag een tour per jeep door Monument Valley.
Gisteren wel vréselijk verbrand op m'n schouder. Zonnige dag op 2000m hoogte = kreeftige Berdien![]()
Fijn dat het zo goed bevalt! En dat is ook hoe de meeste groepsreizen verlopen. Vaak denken mensen dat je alles samen moet doen, maar dat valt heel erg mee
En van die wacko's, haha die had ik ook in mijn groepLevert leuke verhalen op..
Die Monument Vally tour is leuk
Had jij daar ooit een topic over aangemaakt Douraque, over je vorige BSB cruise?
Zag er zo leuk uit toen op de fotoWanneer vertrek je?
Wat zijn je plannen voor december Stephanie_M? Sorry als je het al een keer verteld hebt, maar weet het niet meer![]()
Ben benieuwd naar foto's Purny!
Ik moet mijn foto's nog uitzoeken plus fotoboeken maken, nog niet echt zin in gehad.
Lig sinds terugkomst ziek thuis en een week in het ziekenhuis gelegen

Darah3 schreef:Oh dat is al bijna joh Douraque![]()
Jaaa, dan heb ik je topic vorig jaar gezien, super leuk!
Klinkt als een mooie route Stephanie_M! En super gaaf, kerst in San Diego en NYE in Las Vegas

Net heerlijk gegeten in Moab. Van 7 tot 7 gereisd, we zijn echt gesloopt. Morgen Arches en Dead Horse Point. Had ik al gezegd dat onze reis tot nu toe echt fantástisch is?
maar niks voor mij.

Berdien schreef:Jaaaa Monument Valley! Zo gaaf! Ik was dikke vrienden met onze Indiaanse gids toen hij hoorde dat ik een paard had. Sterke verhalen en foto's uitgewisseld, en toen liet hij me het perfecte fotopunt zien terwijl de rest ergens anders stond te prutsen. GheNet heerlijk gegeten in Moab. Van 7 tot 7 gereisd, we zijn echt gesloopt. Morgen Arches en Dead Horse Point. Had ik al gezegd dat onze reis tot nu toe echt fantástisch is?
![]()
BSB-cruise heb ik dingen van gezien tijdens hun concert eerder dit jaar. Lijkt me echt hysterischmaar niks voor mij.
Berdien schreef:Jaaaa Monument Valley! Zo gaaf! Ik was dikke vrienden met onze Indiaanse gids toen hij hoorde dat ik een paard had. Sterke verhalen en foto's uitgewisseld, en toen liet hij me het perfecte fotopunt zien terwijl de rest ergens anders stond te prutsen. GheNet heerlijk gegeten in Moab. Van 7 tot 7 gereisd, we zijn echt gesloopt. Morgen Arches en Dead Horse Point. Had ik al gezegd dat onze reis tot nu toe echt fantástisch is?
Geniet ervan! Ik hou van Monument Valley maar Moab en Arches vond ik nóg mooier!
dan doe ik Kansas maar een andere x... Hoe spijtig het ook is. Dan ga ik kijken of ik een paar dagen in Manhattan zou kunnen bivakkeren en een beetje rondneuzen en dan dus naar Albany.