Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Kos is mogelijk toch duurder, Mandyy? Is ook wel toeristischer natuurlijk.
Maar als wij hier in Nl. hetzelfde eten en drinken als in Griekenland zijn wij toch minstens € 80,- kwijt.
Voorgerecht een tientje, hoofdgerecht twee tientjes en een fles wijn ook zeker twee tientjes.
welmoedz schreef:Hoi allemaal!
Sorry ik kom zomaar binnenvallen maar gezien al de pagina`s zijn er hier vast veel Griekenland fanaten ;p Eind augustus hebben wij 2 weken vakantie en nu willen we graag naar Griekenland en zijn opzoek naar een leuk gebied/eiland. Ik kan max 2 uur op een dag relaxen op het strand dan ben ik er meestal wel weer klaar mee. Voor de rest vind ik het leuk om dingen te doen en te zien eventueel wat excursies. Mooie natuur/uitzichten vinden we leuk en niet dat er bakken toeristen overal staan. Zuip eilanden hebben we ook weinig mee. Hebben jullie tips voor een leuk eiland?
Mandyy schreef:Snap ik wel. Heb dat ooit ook gehad. Het is zo jammer dat reizen toch best veel tijd kost en je daarmee vakantiedagen kwijt raakt.