poes schreef:Leuke foto’swij dromen inmiddels om toch maar terug te gaan zodra het weer mag. Gezien de stand van de rand wordt het heel voordelig. En ik mis het!
Ben alleen wel bang dat de vliegtickets een stuk duurder gaan worden. Daar zat natuurlijk super weinig marge op de afgelopen jaren, dus verwacht dat ze daar de klap deels mee op moeten gaan vangen na de crisis.
wij dromen inmiddels om toch maar terug te gaan zodra het weer mag. Gezien de stand van de rand wordt het heel voordelig. En ik mis het!
) mijn 3 week vakantie geboekt staan naar Nederland. Een ontzettende moeilijke tijd achter de rug met zieken in de familie dus ik hoop echt dat ik naar Nederland kan. Maar ik ga niet het land verlaten zonder zekerheid dat ik weer terug kan komen.. maar zelfs in level 1 zijn er regels op internationaal reizen, maar wat voor regels weten we nu natuurlijk nog niet. Ik werk in de toerisme wij gaan nog heel lang dicht zijn...
eindelijk naar level 2. Zoals ik het voorbij zie komen is dit goed nieuws voor de horeca en toeristenbranche dus dat is fijn!
Ik ben bang van open water dus in zo'n kleine boot was niet echt relaxed voor mij maar we hebben echt goede sightings gehad toen
niet dat ik rook of veel drink maar toch. En weer de provincies open