Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:En verder 1,5 uur![]()
met weer een andere afdeling van de belastingdienst gebeld. Nou ja die belde mij. Maar door paal wissel verbrak de verbinding steeds. Maar pfff wat een moeizaam gesprek met weer een tegengestelde mening dan de andere afdelingen.
Maar daar hoor ik na contact met de "eindbaas" door zowel mij als die persoon hopelijk spoedig van.

En gv een roses toetje october maand van borstkanker en elk toetje was een donatie daaraan. Ook een roos gekocht om te steunen karuna schreef:Frankrijk weet het wel. Het is opeens gedoe tussen twee afdelingen binnen Nederland. De laatste erbij gekomen afdeling wil dingen die precies haaks staan op wat de rest wil. Da ga dus nie![]()
.voldoe ik aan de een bijt dat met de ander en omgekeerd. Ik zat er tijdens het moeizame gesprek compleet doorheen. En verwees deze afdeling naar de "eindbaas". Daarna weer terug gebeld door die laatste afdeling. En nu wachten op twee afdelingen waaronder de "eindbaas"
Je wordt er stapelgek van
Affin net haute cuisine op.En gv een roses toetje october maand van borstkanker en elk toetje was een donatie daaraan. Ook een roos gekocht om te steunen
ik meld hier absoluut niet alles
dit gaat over iets heel anders wat opeens weer opduikt onverwachts. Zo blijf je bezig
veel annemonsoorten, kwallen, garnaaltjes vissen van inimini klein een paar mm tot ook enorme murenes of andere oer aandoende vissen die rustig de meter of meer aantikken. Zoveel te zien. Ook de oorsprong van het dierenleven met fossielen. Aandacht voor zee vervuiling ook. 

) Kachels aan en alweer bijna bedtijd.
die heb ik ook eens gezien, die zijn zo leuk! Ik heb er een magneet van op de koelkast 
volgend jaar kan ik hier laten persen 
maar er was toch best wat volk 
door de wind. Ik moest wat afgooien bij het "stadhuis" en de feesttent vloog bijna weg
en een man deed verwoede pogingen alles bij elkaar te houden. We zijn bijgespringen uiteraard waardoor de boel bleef staan. Maar mijn rechterwijsvinger lekte daarna iets. Auwtch is nu wat dikkig en blauw ook.
dat wordt een Jeanne d arc. Alsik terugkom van de cursus kan ik ze ophalen.
afgelopen dagen al 29 kilo geraapt en je ziet het niet eens
alleen een strook van nog geen meter langs de stoep. Die was gisteravond soort van leeg. Nu niet meer
en dan moeten we de overige slordige 5/6 m nog doen.
En anders is een wild opvang (voor eekhoorns) er erg blij mee!
. Met een nieuwe kraker gaat het wel vlotter en netter, maar handen zijn er toch minder blij mee. Ik weet nu waarom het spul zo duur is.

ik krijg ze wel eens van een buurman op de tuinen, heerlijk, maar ben vrij lui qua kraken enzo. Maar zo in de honing klinkt wel echt serieus lekker.