In Canada geen enkel probleem gehad, ik liet mn formulieren van Working Holiday Visa zien en mocht na twee vragen gelijk door. In Nederland dus meer gezeur gehad over mijn enkeltje dan in Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:tweety_be schreef:Als je een Working Holiday Visa hebt en bewijs van voldoende vermogen, kan je gewoon een enkele reis naar Canada boeken. Heb ik gedaan via Icelandair en ik ben 1 jaar en 4 maand gebleven (langer gebleven als toerist) en mijn vlucht naar huis geboekt wanneer ik wist wanneer ik terug ging... Als het even kon, was ik gewoon gebleven ^^ haha. Miss it so much
Is dat zo? Ik dacht dat juist het punt van zo'n visum was dat je moest beschikken over een retourticket.
Lottexxx schreef:Nog een maandje en dan ga ik eindelijk. Ik vroeg mij af hoe anderen het doen met hun verzekering, ik weet nog niet precies hoelang ik blijf, tot augustus of toch een jaar. Nou kan je de verzekering wel verlengen tussendoor, maar gaan ze dan niet moeilijk doen met tot wanneer je visum geldig is? Of is het dan toch verstandiger een verzekering voor een jaar af te sluiten?