Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veel meer krijg ik er niet uitgewrongen
even met de scootmobiel huiswerk ophalen 1,5 km verderop en ik was uitgeput.
Daarna zaterdag een onverwachts uitje waarbij ik alleen maar hoef te zitten. En dan moet ik wel langzaam aan richting frankrijk. Camper is dan klaar en ik was van plan er echt dagen over te doen. Desnoods iedere dag maar 100 km of zo. 
en zonder richting aangeven van zijn stuk weg rechts en meteen links ging waar wij net de binnenbocht aan het maken waren. Als gv niet zo alert had gereageerd was die pickup er bovenop geklapt. En de man was woest kwaad op het agressieve af zelfs dat hij toch moest afremmen en ons niet kon overbluffen met zijn te dikke bak.
in de supermarkt troffen we hem weer waar hij nog een keer flipte.
Welkom in nederland?
dat soort kamikaze acties zijn bijna wekelijks standaard ipv eens per maand of minder
ik herken drie van de kinderen die de vorige keer met ons hebben gesjoeld. Maar gezien de weinige stenen die overzijn spelen ze mogelijk niet helemaal goed
maar leuk om te zien dat het gespeeld wordt
Fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn en nu even opknappen.
maar ok misschien lang gestaan. Normaal rijdt hij veel vaker nu weken niet van de plaats geweest zowat. Roeten was opeens weg dus op naar huis.
daarna gehik. Ai er lijkt een cilinder uit te liggen.
Anwb heeft met veel gerommel aan stekkers de boel werkende gekregen en is met ons mee terug gereden naar de garage. Er lijkt een stekker van de verstuiver van cilinder 4 opeens kuren te hebben. Leeftijd, pech of steenmarter geknabbel? Hoe dan ook de camper kan dus niet mee.
En dat vergt razendsnel omdenken.
sneu voor gv zonder camper maar hij kan een maand mee
. En ik had eea gekocht wat mee moest in de camper. Maar een uitdaging wordt met alleen de bus.
Er stond een schattig drie laads houten kastje en een poot in dezelfde maat bij de dumphoek.
in het hangende speelgoaltje liggen de slaapzakken en dekens. En twee enorme tassen met de kussens. Het badkamer kastje kan ehbo spul in. Toilet artikelen en ander licht grut. 

huis nl is veilig voorzien van oppas.
met weer een andere afdeling van de belastingdienst gebeld. Nou ja die belde mij. Maar door paal wissel verbrak de verbinding steeds. Maar pfff wat een moeizaam gesprek met weer een tegengestelde mening dan de andere afdelingen.
Maar daar hoor ik na contact met de "eindbaas" door zowel mij als die persoon hopelijk spoedig van.
Waardoor we het net niet hebben gehaald en ik alweer een uur gestrekt lig. Het was
en zo voort. Waarin dingen gezegd en beweerd werden die gewoon niet klopten. En lijnrecht tegenover de andere afdelingen stond. Goddank was de "eindbaas" bereikbaar waar ik na een kort gesprek die maar heen gestuurd heb. Gv had ook zoiets wat is dit nu weer